3 voordelen van een dj-team

3 voordelen van een dj-team

Waarom zou je beroep doen een op een dj-team? Is één dj niet genoeg? Diskjockey-team Dirk Jacobs denkt van niet. Dirk heeft een team van 8 professionele dj's. En werken met zo'n team heeft al zeker 3 voordelen.

 

Geen nood, ze komen niet met hun achten af om samen de draaitafel van jouw evenement te bemannen. Dat kan je bezwaarlijk een voordeel noemen. De winst ligt op andere vlakken: 

 

1. Ruime ervaring in sfeer

Samen hebben deze 8 dj's meer dan 100 jaar ervaring aan de draaitafel. Ze verzorgden de muzikale begeleiding van ontelbare evenementen en feesten. Voor jong en oud, voor bedrijven en particulieren, voor klassieke hit-lovers en voor heavy headbangers. Deze dj's weten wat sfeer maken is. De magische formule die elke doelgroep in de juiste stemming brengt, hebben ze volledig in de vingers.

 

2. De juiste dj in de juiste setting

Zoek je muzikale omlijsting voor een belangrijke bedrijfspresentatie in klassieke sfeer? Organiseer je een hip jongerenevenement genre 'I love techno'? Of speur je naar de juiste muziek voor een huwelijksfeest vol ambiance? Deze groep heeft samen een passie voor alle muziekgenres. Het scala is breed. Maar elke dj apart heeft ook zijn specialiteit. En jij pikt uit de groep net die dj, die het beste past bij jouw evenement. 

 

3. Altijd een back-up

Je evenement valt qua muziek al zeker nooit in het water. Want werken met een team heeft ook als voordeel dat er altijd een back-up voorhanden is. Word de dj ziek op het laatste moment? Er staat altijd een ander klaar om in de bres te springen.

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties