De zomer was echt 'vollebak' bij To The Point Events met gevarieerde evenementen: de Belgian Journey voor 3.400 internationale gasten van Tomorrowland, 3x een heerlijke picknick onder de Eiffeltoren, het Bollekesfeest in Antwerpen, ...
"In Juli was het alle hens aan dek voor de unieke Belgian Journey voor 3.400 internationale gasten van Tomorrowland. We gingen 3 maal internationaal voor een heerlijke picknick onder de Eiffeltoren. Augustus stond volledig in het teken van het Bollekesfeest voor de Stad Antwerpen. En ook september was bijzonder pittig en gevarieerd. Zo organiseerden we een bedrijfsrondleiding en familiedag op de site van 's werelds grootste sigarenfabriek voor 1.500 bezoekers bij Scandinavian Tobacco Group in Lummen. Een gigantische fabriek van meer dan 55.000 vierkante meter, waar elke dag miljoenen sigaren voor heel de wereld van de band rollen", aldus Bart Koninckx.
Voka Kamer van Koophandel Limburg deed deze zomer al voor de 6de keer beroep op To The Point Events voor de organisatie van Limburgs grootste teambuildingevent op Corda Campus in Hasselt. Maar liefst 120 teams streden voor de eer tegen elkaar onder het thema 'The Big Bang'. "Er werd gezegd dat het de beste editie ooit was. Maar bekijk gerust het filmpje en oordeel zelf."
"In Pairi Daiza waren we aanwezig voor de logistieke ondersteuning van een familiedag van 1.400 personen. Het boosten van de salesorganisatie in een combinatie van informeren, stimuleren en teambuilden was een veelgevraagde succesformule: voor het ene bedrijf organiseerden wij een volledig op maat gemaakte quiz voor het 60 koppige team en voor een ander bedrijf een volledig uitgewerkte 'voetbal teambuilding' met als kers op de taart een supervrolijke lipdub met de 360 deelnemers."
To The Point Events is recent opnieuw uitgeroepen tot derde meest gewaardeerde eventkantoor en gelauwerd met 3 BEA-awards de voorbije 4 jaren. Het bureau blijft zich dus succesvol positioneren in de hyperconcurrentiële markt van bedrijfsevenementen. Daarbij bieden ze alleen events aan waar ze met hun expertise en uitgebreid netwerk toegevoegde waarde kunnen betekenen. Want de motor die het team drijft, is dat ze er zelf ook voldoening en plezier uithalen. Dat wordt zeker gevoed met al de fijne reacties van hun klanten.
"Stilaan is trouwens de tijd rijp voor de creatie van een eigen To The Point Events event. De plannen worden gesmeed, de eieren uitgebroed, ... maar daarover later veel meer…", verklapt Bart Koninckx. "We staan klaar om je in de herfst en de rest van het jaar van dienst te zijn!"