De Gouden Giraffe Event Awards zijn terug van weggeweest. In een nieuw concept, nieuwe categorieën en gericht op impact en effect.
"Om maar meteen met de deur in huis te vallen, je hoeft echt geen complete ROI-berekeningen in te leveren, maar het opdrachtgevende bedrijf moet wel duidelijk kunnen maken waarom dat briljante en mooie event ervoor zorgde dat doelstellingen gehaald werden."
De inschrijving voor de Gouden Giraffe sluit op 1 november en de teller staat inmiddels boven de 40 cases met nog een aantal cases die onderweg zijn. Sjoerd Weikamp van de organisatie rondom de Gouden Giraffe: "Toch doen we nog graag één oproep. Niet omdat we nou zo nodig een bepaald aantal cases willen halen, maar omdat we vinden dat deze prijs voor en door de branche en dat we samen ons vak in de spotlights moeten zetten. Het kan toch niet zo zijn dat u evenementen organiseert die niet goed zijn? Dus doe mee. Voor uzelf, de branche en om de rest van marketing- en communicatie Nederland onze kracht te laten zien."
Inschrijven en alle informatie op: