Real time onderzoek tijdens beurzen RAI

Real time onderzoek tijdens beurzen RAI

Beurzen bieden marketeers de mogelijkheid om live in dialoog te gaan met hun doelgroep. Met de lancering van Café Bepp krijgen bedrijven een nieuw innovatief platform op iedere RAI-beurs.

 

In Café Bepp delen bezoekers hun klantervaringen en klantwensen waarmee dit nieuwe concept bedrijven helpt innoveren. Café Bepp is een initiatief van RAI Amsterdam en TrueTalk, bureau voor inzicht gedreven marketing.

 

Beurs is ideaal platform voor marketing en innovatie

Het opdoen van marktkennis is essentieel. Bedrijven willen tegenwoordig actief en snel innoveren en Café Bepp speelt in op deze behoefte. Ze biedt producten en diensten om 'agile innovatie' te versnellen. Beurzen zijn ideale plekken voor innovatie: bedrijven kunnen in Café Bepp real time met hun doelgroep in gesprek gaan. De eerste Café Bepp is in 2013 ontwikkeld in samenwerking met de Huishoudbeurs, een eigen beurs van RAI Amsterdam. Inmiddels is er meer ervaring opgedaan en is er vraag naar een B2B versie. Bezoekers van nationale en internationale door de RAI georganiseerde vakbeurzen komen hier aan het woord. De eerstvolgende vakbeurs met het Café Bepp concept is de Horecava in januari 2016.

 

Bart van de Ven, directeur TrueTalk: "RAI Amsterdam heeft de unieke expertise in het verbinden van bedrijven en mensen. De brede scope van beurzen bieden bedrijven toegang tot een uitgebreid scala aan doelgroepen."

 

Marieke Visser, directeur Marketing & Nationale beurzen RAI Exhibitions vult aan: "De kracht van beurzen is het directe, face-to-face contact. Zo bieden we exposanten een nieuwe mogelijkheid om in echte dialoog met hun doelgroep te gaan. Met het nieuwe concept willen we hen helpen meer te halen uit de interactie met bezoekers. Door dit concept samen met TrueTalk uit te rollen kunnen we de meerwaarde van beurzen zichtbaar voor onze klanten versterken."

 

Innovatie in de schijnwerpers

Café Bepp past bij de ontwikkelingen binnen RAI Amsterdam om innovatie op beurzen duidelijk in de schijnwerpers te zetten. Zo werd in maart dit jaar het InnovationLAB geïntroduceerd, een concept waarmee innovatieve producten en ideeën een duidelijke plek op iedere beursvloer krijgen. De eerstvolgende beurs met het Café Bepp concept is de Horecava in januari 2016.

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Productlancering onder de Spaanse zon

Productlancering onder de Spaanse zon

Advertenties