Een in-huis beurs, de joker in de marketingmix van elke communicatieprofessional

Een in-huis beurs, de joker in de marketingmix van elke communicatieprofessional

Wil je impactvol contact met je klanten of prospects? Met een in-huis beurs breng je dit op een uiterst efficiënte manier tot stand.

 

In de digitale wereld van vandaag hebben we nog steeds nood aan menselijk contact. Dit geldt ook voor het bedrijfsleven. Om te weten wat voor vlees je in de kuip hebt, geeft een persoonlijke ontmoeting je een veel beter inzicht en vertrouwen.

 

A.S. Technology verklapt 8 troeven van een eigen in-huis beurs:

 

1. Een zakelijk event of expo levert je geld op! Bijna een derde van de marketeers verwacht een ROI (return-on-investment) van hun events boven 10:1. Dus elke event-euro levert uiteindelijk 10 euro op. Zo blijkt uit het EventTrack 2015-onderzoek van het Amerikaanse Event Marketing Institute. A.S. Technology heeft alvast budgetvriendelijke oplossingen om de opbouwkosten van je in-huis beurs onder controle te houden.

 

2. Waarom koppel je het aangename niet aan het nuttige? Met een goed concept en de nodige technologische ondersteuning creëer je sfeer op je bedrijfevent. Een sfeer waarin je ontspannen je producten of diensten duidelijk kan toelichten, je directe feedback krijgt en bezoekers op hun eigen tempo ervaringen opdoen.

 

3. Je bedrijfsmerk wordt positiever ervaren. Maar liefst 74% van de deelnemers aan je event heeft een positievere merkperceptie. Je hebt bovendien alle touwtjes in handen om op je eigen bedrijfsbeurs die perceptie te sturen.

 

4. Hoe meer zintuigen je prikkelt hoe groter de respons. Zowel de aantrekkelijkheid, interesse en loyaliteit nemen sterk toe. Een in-huis beurs laat je toe om live te beklijven. Met de Conceptlijn van A.S. Technology beschik je over de nodige eventtechnieken voor die o zo belangrijke beleving.

 

5. Relaties bouw je niet alleen met je crm-systeem. Zo is een bedrijfsfeest of een zakelijk event het communicatiemiddel bij uitstek om strategische partnerships op te bouwen. Organiseer je in-huis beurs samen met je toeleveranciers. Verhoog ook de betrokkenheid van je personeel en schakel hen in om bezoekers te ontvangen.

 

6. Genereer directe leads. Sociale media zijn handig om je event te promoten maar op je expo zelf ontwikkel je directe sales leads.

 

7. In tijden waar content 'King' is, levert een bedrijfsbeurs een bron aan interessante, relevante maar ook leuke inhoud op. Verhalen met sprekende beelden om te delen en gedeeld te worden, zijn de communicatiemunitie van de hedendaagse marcom manager. Je hebt meteen een aangelegenheid om pers uit te nodigen en je lokaal te profileren.

 

8. Bepaal je eigen locatie. Je hoeft het niet altijd ver te zoeken. Vaak zijn de eigen gebouwen een geschikte plek voor je bedrijfevent. Mits een goede begeleiding en ondersteuning voor de eventtechniek, tover je je magazijnruimte of kantoren om tot een heuse bedrijfsbeurs. Jouw bedrijft staat in het middelpunt van de belangstelling.

 

 

A.S. Technology heeft met de Conceptlijn dé oplossing in huis

De Conceptlijn is een budgetvriendelijke oplossing voor je in-house beurs of corporate event. A.S. Technology kent het klappen van de zweep. Profiteer van het advies van een zeer ervaren partner die ook grote organisatoren bijstaat. Kijk hier hoe het er aan toe gaat op een in-huis beurs:

 

{"video":"https:\/\/www.youtube.com\/embed\/ACZqMWGDX6w?rel=0&showinfo=0"}

 

Ben je op zoek naar een partner voor de ondersteuning en opbouw van je eigen beurs of event? Neem contact op met A.S. Technology.

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Productlancering onder de Spaanse zon

Productlancering onder de Spaanse zon

Advertenties