ticketscript stelt Mark Stork aan als nieuwe CFO

ticketscript stelt Mark Stork aan als nieuwe CFO

ticketscript heeft Mark Stork aangesteld als Chief Financial Officer (CFO). Stork was de afgelopen 4 jaar werkzaam als CFO van Alrec Instore Communication, internationaal aanbieder van display, shop-in-shop en brand store-oplossingen.


Stork heeft een sterke achtergrond in verscheidene leidinggevende functies. Voordat hij Alrec versterkte, heeft Stork anderhalf jaar als interim financieel expert verscheidene bedrijven bijgestaan in fusies, verandermanagement en ontwikkelen en implementeren van groeistrategieën. Het merendeel van de afgelopen tien jaar gaf hij als CFO leiding aan verschillende afdelingen binnen Multikabel (120 miljoen euro omzet). Hier was hij direct betrokken bij de groei van het bedrijf door onder andere overnames en integratie van kabelbedrijven Casema en @Home. In 2007 was hij onderdeel van het team dat de integratie van deze drie partijen leidde binnen Ziggo, waar hij geruime tijd onderdeel uitmaakte van het financieel managementteam.


Als CFO van ticketscript is Stork verantwoordelijk voor het financieel beleid en verdere groei van het bedrijf.


"Mark bezit voor ons de ideale combinatie van financiële kennis en management skills in de technologiesector", aldus Frans Jonker, CEO ticketscript. "Met zijn brede ervaring, heb ik er alle vertrouwen in dat Mark ons financiële beleid in goede banen zal leiden."


Stork vult aan, "Ik ben zeer blij met deze uitdaging  als CFO bij ticketscript. Ticketscript is een prachtig bedrijf met grote ambities in een dynamische markt."

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties