To The Point Events gaat voor creatieve events en innovatieve teambuildings

To The Point Events gaat voor creatieve events en innovatieve teambuildings

To The Point Events draait ook in 2016 op volle kracht. Januari bracht reeds enkele spraakmakende events.

 

"Zo was er de geslaagde dubbelslag voor VKW-Limburg en een nationale bank in een vernieuwde pop-up feestlocatie. Ook onze futuristische teambuilding voor het salesteam van Ferrero was een voltreffer", aldus Bart Koninckx. Daarenboven zit To The Point Events voor het 5de jaar op rij in de finaleronde van de BEA awards. "Zoveel drukte vroeg om versterking. Sinds 15 februari is Sofie onze nieuwe sales assistant. Zij zal de drijvende kracht worden achter de innovatieve teambuildings."

 

Pop-up feestlocatie

Tussen de imposante Houthalense mijnschachten verrees de laatste week van januari een indrukwekkend tentencomplex. Het eerste event van deze schaal op de vernieuwde locatie, de eerste maal dat deze tent in België te bewonderen was... To The Point Events bracht hier de gasten in vervoering. VKW-Limburg en de bekende bank deelden de kosten van deze prachtige pop-up-feestlocatie en hielden respectievelijk een geslaagde Limburg Happening en een feestelijk nieuwjaarsfeest. Op vrijdagavond ontving VKW-Limburg de 1.000 grootste bedrijfsleiders van Limburg. In een aangenaam, inspirerend kader konden zij netwerken. Het hoogtepunt van de avond was een optreden van Belgium’s got talent-winnaar Domenico. Op zaterdagavond konden alle personeelsleden van de bank genieten van een spektakelrijk personeelsfeest, met als muzikaal hoogtepunt een optreden van Belle Perez. Bekijk zeker het filmpje dat een impressie geeft van het feest met een timelaps van de opbouw.

 

 

Teambuilding

Voor Ferrero bracht To The Point Events de toekomst naar Namen, waar de productlancering van B-Ready in het teken stond. Het nieuwe meeneembroodje werd op een schilderachtige locatie voorgesteld. Om te testen of het salesteam klaar was voor de toekomst, werd een teambuilding anno 2020 in elkaar gestoken. Tijdens deze teambuilding kregen ze de kans om per team kennis te maken met digitale graffiti, oxboards, Virtual Reality-brillen, drone-vliegen en ten slotte een mobiele greenkey studio waar een reclamespot werd opgenomen.

 

BEA

Ook dit jaar is To The Point Events genomineerd voor de BEA Awards. Er zitten 2 cases in de finale: Carglass, waarbij alles draaide rond de strategische boodschap achter 'the fifth element' en The Belgian Journey, waar 3.400 internationale gasten van Tomorrowland de stad Brussel ontdekten. 24 maart 2016 zal de uiteindelijke prijsuitreiking plaatsvinden.

 

Welkom Sofie

Al deze drukte heeft ertoe geleid dat het team werd uitgebreid. Sofie, jong, erg ambitieus en een spring-in-het-veld, wordt momenteel klaargestoomd om de innovatieve teambuildings versneld in de markt te zetten. Ben jij op zoek naar een toffe teambuilding contacteer haar dan op:

www.tothepointevents.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties