Driewerf hoera! Dazzle Events organiseert 3e Toy Fair-deelname voor Konami

Driewerf hoera! Dazzle Events organiseert 3e Toy Fair-deelname voor Konami

De Japanse gamegigant Konami Digital Entertainment (KDE) schakelde al voor de derde keer Dazzle Events in om zijn beurdeelname van op de Toy Fair in Nürnberg te organiseren.

 

Ook voor de editie van 27 januari tot 2 februari 2016 gaf KDE Dazzle Events dus het vertrouwen om zijn zakenrelaties te versterken. "Die nauwe samenwerking danken we aan een gedeelde visie op hoe een vlotte beursdeelname verloopt", vertelt Wouter Maenhaut.

 

Een netwerk voor jouw merk

KDE weet als geen ander dat een handelsbeurs meer is dan een merkententoonstelling: het is een uitgelezen kans om te netwerken. Dazzle Events regelde niet alleen een stand voor KDE: "we organiseerden een exclusieve party in de Skybar, een trendy rooftop bar met uitzicht over de stad. In die informele sfeer verzilvert de klant ontmoetingen. Overdag zijn er de detailbesprekingen, 's avonds is er ruimte voor lossere contacten. In de Skybar, die van stemmige loungehoeken is voorzien, lieten we een sfeervol walking dinner uitmonden in een dansfeest."

 

Achter de schermen

Dazzle Events is ook op de beursvloer zelf meer dan een standenbouwer. Terwijl de klant in de weer is met het leggen van contacten en het maken van afspraken, leiden wij achter de schermen alles in goede banen. Als de klant plots beslist om uit eten te gaan met een zakenrelatie, gaan we snel op zoek naar een geschikte locatie. Wij regelen alle praktische zaken, de klant focust op de business. "De Toy Fair in Nürnberg is een B2B-beurs en een jaarlijks moment waar de contacten van de klant naar uitkijken. Het is belangrijk om op zulke evenementen een goede beurt te maken. Dat weten we bij Dazzle Events, en dat voelt men bij Konami Digital Entertainment."

www.dazzle-events.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties