Wat Snapchat jouw event te bieden heeft

Wat Snapchat jouw event te bieden heeft

Snapchat kan jouw event veel meer bieden dan je zou denken. Het is al lang niet meer tieners-only. Deze social media-gigant kan, als je het goed aanpakt, heel wat gratis promotie opleveren.

 

24 uur. Zoveel tijd heb je maximaal om berichten te bekijken op Snapchat. En wat je bekijkt, verschijnt maar voor 10 seconden voor het voor altijd verdwijnt. 100 miljoen gebruikers klikken elke dag eens of meerdere keren op het bekende spookje, zodat ze zeker niets missen. Vreemd genoeg wordt dit medium amper benut in de eventsector. Onterecht. Daarom zetten we voor jou alle opties op een rijtje.

 

 

Snapchat voor dummies

Bij wie Snapchat geen belletje doet rinkelen, leggen we het hier nog eens kort uit. Met deze gratis app kan je foto’s en filmpjes gedurende max. 10 seconden laten verschijnen op het scherm van je vrienden. Ze kunnen je bericht bekijken, maar dan verdwijnt het voorgoed. Je kan ze ook op je ‘verhaal’ plaatsen, zo kunnen al je Snapchat-vrienden deze 24 uur aanklikken.

 

Snapchat is vooral populair geworden bij tieners die het platform enkele jaren geleden massaal begonnen te gebruiken toen hun ouders ook op Facebook kwamen en ze hun online privacy kwijt waren. Maar ondertussen is Snapchat ook bij andere doelgroepen in opmars.

 

Wat is er hier nu leuk aan, horen we je denken? Wat op ...

Gratis verder lezen, dat kan!

Dit artikel is exclusief voor onze abonnees. Je las slechts een deel van het artikel. Abonneer je nu helemaal gratis om verder te lezen.

  • Een account is helemaal gratis
  • Je krijgt toegang tot exclusieve content
  • Je ontvangt onze tips, nieuws, ... in je mailbox

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Productlancering onder de Spaanse zon

Productlancering onder de Spaanse zon

Advertenties