Hoe brief ik een evenementenbureau?

Hoe brief ik een evenementenbureau?

In de workshop 'Hoe brief ik een eventbureau' van ACC Belgium tijdens Festivak leren adverteerders en eventplanners hoe een briefing te schrijven voor de organisatie van een bedrijfsevenement, congres, productlancering, seminarie, jubileum, personeelsfeestje, teambuildingactiviteit, ... Er worden 'best practices' getoond en je wordt uitgedaagd om de beste briefing ooit te schrijven.

 

Het wordt een bijzonder praktische opleiding, op maat van junior en senior managers. Op basis van casestudy's van Belgische en buitenlandse adverteerders leer je een correcte briefing te schrijven, in een taal die zowel commerciële als creatieve eventplanners begrijpen.


Hoe weet je zeker dat alle cruciale elementen in de briefing staan? Tijdens deze Masterclass wordt een checklist gedeeld met praktische en nuttige informatie om aan jouw evenementenbureau door te geven.

 

Topics:

  • Verhaal over de organisatie van een geweldig evenement
  • Wat bederft een goede briefing?
  • Wat maakt een briefing geweldig en uitdagend?
  • Casestud
  • Tips voor de correcte briefingformule
  • The Competition Charter

Na het volgen van deze workshop zul je merken dat hoe beter een briefing is opgesteld, hoe minder tijd je verliest met het beantwoorden van vragen tijdens of na de briefing. Je verhoogt bovendien de kans dat het bureau met ideeën komt die aan je verwachtingen voldoen.

Over de trainers:

  • Anik Van Bellegem, General Manager at Antwerp City Brewery De Koninck
  • Valérie De Knop, Account Director DDMC

Meer info:

www.festivak.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties