Van hybride oplossingen gesproken. Hier heb je er één: een app - technologie dus - die handgeschreven gepersonaliseerde berichten naar klanten stuurt.
Klinkt raar. Maar het is waar. Deze app zorgt ervoor dat je klanten handgeschreven boodschappen, in een handgeschreven envelop ontvangen. Een unieke manier om op te vallen in deze digitale tijden van e-mails, chats, posts en tweets.
Dat is ook de bedoeling van Inkpact: jouw boodschap eruit laten springen. Daarvoor hebben zij een heel netwerk van schrijvers bij elkaar gebracht. Van studenten, gepensioneerden, creatieve freelancers, voormalig daklozen en ex-gedetineerden. Al deze mensen schrijven met de hand een unieke boodschap naar jouw klanten. Jij laadt je klantenbestand en je boodschap op via de app, een menselijke hand voert de opdracht uit.
Zo zet Inkpact in een win-win model neer. Hoe meer opdrachten Inkpact heeft, hoe meer mensen ze aan het werk kunnen zetten. Tegen 2020 willen ze 100.000 mensen aan het schrijven hebben in het Verenigd Koninkrijk.
En jouw win? Met deze handgeschreven acties belooft Inkpact je respons rate gevoelig te verhogen. Zij spreken van een open rate van 96 tot 99%, een verhoging van je conversie ratio met 60% en een stijging van 33% naar 44% voor het omzetten van prospecten naar klanten. Ze beweren dat de ROI van je actie 5 tot 7 keer hoger ligt.
In deze reeks 'Start-up' ontdekken we starters met een innovatief aanbod dat nuttig is voor de eventsector.
In België is dit sinds begin 2017 ook mogelijk, neem gerust een kijkje op edwardwrite.com