Van 15 tot en met 21 mei was het weer gezelligheid troef op het strand van Almere. Naar jaarlijkse gewoonte organiseerden uitgeverij Sanoma Media Netherlands in samenwerking met LOC7000 de Libelle Zomerweek, een van de grootste buitenbeurzen in Nederland die dit jaar in het thema stond van 'het Grote Geluk'. Meer dan 80.000 'bezoeksters' genoten er van een heerlijk dagje shoppen met leuke worshops, modeshows, optredens, ...
Veldeman was voor het 14e jaar op rij trotse partner van het event en bouwde er een tentendorp van 15.000m² dat onderdak bood aan 350 exposanten en diverse eet- en drinkgelegenheden. "Dankzij de jarenlange samenwerking hebben we uitgebreide kennis en ervaring opgebouwd die ons in staat stelt mee te denken met de organisatie en dit omvangrijke project met al zijn uitdagingen tot een goed einde te brengen. De specifieke weersomstandigheden, met soms hevige rukwinden, en het complexe terrein zorgen immers voor een extra challenge bij de bouw van dit project. Een goede coördinatie en opvolging binnen het Veldeman team (montageteam - project management - verkoop) zorgen ervoor dat de strakke planning gerespecteerd wordt. Zo wordt het volledige dorp op slechts 3 weken tijd gebouwd."
Waarom LOC7000 en Sanoma elk jaar voor Veldeman kiezen? "Omwille van de gunstige prijs/kwaliteitverhouding, de prettige samenwerking en de flexibiliteit."
In april won Libelle Zomerweek nog de award voor Cross Media Event van het Jaar. Het event werd geroemd voor het jarenlange bestaan, de doorontwikkeling en het feit dat het na jaren nog altijd zorgt voor de overbrugging van de 'oude' en nieuwe generatie Libelle-fans. Crossmediaal gezien gebruikt Libelle niet enkel het magazine en het event, maar ook Libelle TV en VR video's. Bekijk hier enkele sfeerbeelden van de vorige editie van het evenement: