Maak jouw evenement high-profile met een specialist

Maak jouw evenement high-profile met een specialist

High-profile evenementen vragen om een team van specialisten. "Als evenementenbureau specialiseren we daarom niet alleen in het praktisch uitdenken, plannen en organiseren van je evenement, maar staan we ook in voor branding op maat, styling, esthetiek, design, budget en logistiek", vertelt Michel Van Camp van New Balls Please.

 

Een eventmanager is immers volgens het bureau niet alleen een generalist, maar dient daarnaast ook te specialiseren in 1 of 2 niches binnen de sector. Zo dankt evenementenbureau New Balls Please zijn 'all-roundness' aan een uitgebreide achtergrond in graphic & digital design, voedingskennis, architectuur, marketing, reclame, communicatie, ... "Net door die diversiteit aan niches in ons team zijn we in staat om elk aspect van zowel kleinschalige en grootschalige nationale en internationale evenementen tot in de puntjes op te volgen."

 

High-profile evenementen vragen ook een blijvende inspanning tot vernieuwing. En daarbij zijn stagiairs volgens Michel erg belangrijk: "zij zorgen voor vernieuwende input en een frisse blik op het plannen van je event. Opdat hun input effectief kan bijdragen tot een beter en grootser evenement, is het noodzakelijk dat de opleiding event management voldoende aftoetst met de sector: enkel door zich toe te spitsen op de verschillende specialismen binnen het organiseren van een evenement, wordt een stagiair werkelijk klaargestoomd voor een eerste mogelijke job binnen de evenementensector."

www.newballsplease.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties