Feel Good Summer Food: deze zomer bij Jaarbeurs MeetUp

Feel Good Summer Food: deze zomer bij Jaarbeurs MeetUp

Van zonlicht word je niet alleen vrolijk, maar ook vitaler. De gezondheidseffecten van zonlicht zijn bekend. Wat je misschien nog niet wist: zonlicht helpt je sneller te denken en beter te focussen. Een beter moment om te vergaderen dan de zomer ís er volgens ons dus niet!

 

De gemiddelde zonaanbidder heeft minder kans op een depressie en zonlicht zorgt ervoor dat het lichaam vitamine D aanmaakt. Wat weer zorgt voor gezondere botten, sterkere spieren en een beter uithoudingsvermogen. Maar zonlicht heeft dus ook effect op je brein.

 

Bij Jaarbeurs zijn ze dól op zomerzon. Én op vergaderen. Daarom hebben ze voor iedereen die deze zomer komt vergaderen bij Jaarbeurs MeetUp een zonnig zomerarrangement! Een verfrissend alternatief voor al je meetings vol producten uit het seizoen. En stuk voor stuk verdienen ze de titel 'feel good summer food'.

 

We noemen er een paar:

  • Koekjes van de Koekfabriek
    De lekkerste ambachtelijk geproduceerde koekjes van Utrecht worden gebakken door mensen met een verstandelijke beperking. Door dit werk in de bakkerij hebben zij een baan en staan ze midden in de maatschappij.
     
  • Soep van Kromkommer: te krom, te dik, te klein, te veel... te gek!
    Zo'n 10% van al het groente en fruit wordt verspild vanwege hun 'looks' of door overproductie. Kromkommer brengt deze kromme groente weer terug op jouw bord. 
     
  • YoghurtBar
    Boer en land yoghurt met verschillende toppings zoals bijvoorbeeld aardbei, framboos, granola en amandel.

Het volledige zomerarrangement is te bekijken op:

www.jaarbeurs.nl/proefdezomer
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties