Maak 15 & 16 november vrij in je agenda voor Festivak 2017

Maak 15 & 16 november vrij in je agenda voor Festivak 2017

Op 15 & 16 november vindt de 21e editie van Festivak plaats in de Jaarbeurs Utrecht. Festivak richt zich als vakbeurs op organisatoren van festivals en (grootschalige) evenementen.

 

Werk je in de evenementenbranche of ben je toeleverancier? Dan is aanwezig zijn tijdens Festivak 2017 een 'must'. Ruim 6.000 professionals vinden op Festivak praktische oplossingen en vele innovaties voor hun evenementen. Traditioneel sluit de beurs de eerste beursdag af met een grote brancheborrel.

 

 

Een evenement moet kloppen, op alle fronten

"Bij het organiseren van een event, publiek of privé, groot of klein, binnen of buiten moeten alle facetten optimaal in orde zijn. Organisatoren moeten niet alleen creatief zijn in de manier waarop ze bezoekers voor zich winnen, maar ook om ze te behouden en loyaliteit op te bouwen. De vraag naar innovatieve en unieke oplossingen zowel on- als offline neemt daardoor toe en vind je op Festivak", vertelt Jill Oomen.

 

 

Sterk inhoudelijk programma

Naast een inspirerende beursvloer wordt er ook dit jaar veel aandacht besteed aan een sterk inhoudelijk programma waar praktijkcases en actuele onderwerpen ruimschoots aan bod komen.

 

 

Een uniek netwerkmoment

Tijdens Festivak vind je praktische informatie over alle aspecten van de organisatie van een evenement, zoals facilitaire voorzieningen, dienstverlening, marketing, locaties, techniek, catering, verhuur, decoratie, ... Het is ook een ideaal moment om te netwerken. Bezoek aan de beurs is kosteloos. Registreren kan via:

www.festivak.nl
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties