De nieuwste campagne van Jaarbeurs zet uitgaans-pareltje Beatrix Theater in de zakelijke spotlights.
Wie zijn product of boodschap letterlijk het podium wil geven dat het verdient. Wie die speciale warme ambiance wil creëren die aanvoelt als een warme jas. Wie zijn gasten het ultieme wow-gevoel wil laten ervaren en hen wil verpletteren met dat ultieme gevoel van 'ertoe te doen', kiest natuurlijk voor een theaterlocatie.
Dit najaar bruist het Beatrix Theater in Utrecht van zakelijke activiteiten. Het 'koninklijke' theater staat bij het grote publiek weliswaar bekend om musicals als de Bodyguard, maar ook zakelijk gezien staat het theater dit najaar bol van bijeenkomsten en congressen zoals het MKB Ondernemers Congres en de Computable Awards waar de belangrijkste ICT-prijzen van Nederland worden uitgereikt.
Om het Beatrix Theater bij het grote publiek ook 'zakelijk gezien' onder de aandacht te brengen, is gekozen voor een nieuwe campagne die precies dát uitdraagt: alle emoties die je ervaart tijdens een theaterbezoek, ervaar je ook wanneer je het theater bezoekt voor een zakelijke bijeenkomst. En dát is nu precies de kracht van een theaterlocatie; het brengt je op het puntje van je stoel. Wat de zakelijke boodschap ook is.
Het Beatrix Theater is geschikt voor 350 - 1.500 personen en kan gecombineerd worden met een heuse expozaal en meer dan 20 sessiezalen.