Flashmob ballerina's als ultieme marketing stunt

Flashmob ballerina's als ultieme marketing stunt

Hoe val je nog op als je een evenement organiseert? Met een flashmob moeten de Ballerina's van het grootste zwanenmeer ter wereld gedacht hebben. Hoewel de meesten van ons het wel wat gehad hebben met flashmobs, valt deze toch weer op door het topniveau van de danseressen.

 

Een prachtig schouwspel in de grote inkomhal van het station Antwerpen-Centraal. 50 ballerina's organiseerden een flashmob van het wereldberoemde balletepos 'Het Zwanenmeer'. De Engelse topchoreograaf Derek Deane heeft zijn versie van het Zwanenmeer voor de gelegenheid ingestudeerd met het Shanghai Ballet.

 

Geniet even mee:

 

 

 

Met het filmpje halen de ballerina's zowat alle kranten en andere media. Zo zie je maar dat guerilla marketing werkt, als je het juist aanpakt.

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties