Maak kennis met Ivo en Arno, eventmanagers bij Inkart

Maak kennis met Ivo en Arno, eventmanagers bij Inkart

Van bij de start in april 1994 ligt de focus van Inkart op b2b events met karting in combinatie met kwalitatieve meetingfaciliteiten en verzorgde catering. Maak kennis met de drijvende krachten achter dit succesverhaal: Ivo en Arno.

 

Deze eventmanagers (bege)leiden van start tot finish je bedrijfsevent letterlijk én figuurlijk in goede banen. Ze zorgen ervoor dat organisatorisch alles vlot verloopt zoals afgesproken. Daarnaast zijn ze aanwezig en briefen ze je deelnemers, nemen de wedstrijdbecommentariëring voor hun rekening en creëren dynamische en plezierige podiumfestiviteiten.

 

Jij als organisator geniet ondertussen gewoon mee van je event. Je kan je 100% focussen en quality time doorbrengen met je genodigden. Ivo en Arno nemen nog meer werk uit handen. Dankzij recente IT-investeringen monitoren zij de inschrijvingen van je evenement lang voor het plaatsvindt. Zo nemen ze een groot deel van je 'genodigden-administratie' voor hun rekening. Weer een zorg minder!

 

Je kan voor elk event, heel groot en heel klein, bij Inkart terecht. Het is een all-in formule waar meetings, presentaties, catering en natuurlijk karting mogelijk zijn. Ivo en Arno werken graag een gedetailleerd voorstel voor je uit mét de Inkart event-garantie: waarmaken wat werd beloofd en overtreffen wat je had verwacht.

 

Ivo en Arno verwelkomen deze maand een evenement met 400 genodigden. Daar verneem je binnenkort meer over.

 

Interesse? Inkart contacteer je hier:

www.inkart.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties