Losberger De Boer ook dit jaar leverancier van het Mobile World Congress

Losberger De Boer ook dit jaar leverancier van het Mobile World Congress

Het Mobile World Congress, de grootste bijeenkomst ter wereld voor de mobiele industrie, is net voorbij. Tijdens het driedaagse congres werd er dieper ingegaan op de impact van mobiele technologie en hoe deze kan bijdragen aan een betere toekomst door alles en iedereen met elkaar te verbinden. Het thema was dan ook: "Creating a better future".

 

Meer dan 107.000 bezoekers uit 205 verschillende landen bezochten de beurs. Losberger De Boer was ook dit jaar weer partner van het Mobile World Congress en kijkt terug op een geslaagd editie.

 

Net zoals voorgaande jaren was het bedrijf weer leverancier voor de structuren in Hall 4. Een derde van Hall 4 deed dienst al expositieruimte, in het andere deel van de ruimte werden vergaderruimtes en auditoria gebouwd. Losberger De Boer zorgde voor een toegevoegde waarde omdat het bedrijf kon zorgen voor 'acoustic control', wat wil zeggen dat de decibels niet boven 45 gaan. Hierdoor werd de drukte van de beurs vervangen door een rustige ruimte waarin de belangrijke sprekers hun presentaties konden geven.

 

Ook Johnn Hoffmann, CEO van de organisatie achter het Mobile World Congress, is tevreden over de samenwerking: "I would like to say thank you to the entire De Boer family of partners and friends and participants of just doing a phenomenal job."

 

Bekijk de video waarin diverse betrokken partijen, die bijdragen aan het Mobile World Congress, uitleggen hoe de locatie en het evenement worden gecreëerd:

 

www.deboer.com/nl-be/
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties