Toen Dazzle Events onder de arm werd genomen door 'Voka Open Bedrijvendag' voor de organisatie van het kick-off-event van 'Voka Open Bedrijvendag', was meteen duidelijk dat creativiteit centraal moest staan. Het hele event, dat plaatsvond in de Brouwerij Liefmans in Oudenaarde, draaide rond ontdekking en verrassing.
Met dit showcase-event wilde Voka Open Bedrijvendag potentiële bedrijven overtuigen om deel te nemen aan de Voka Open Bedrijvendag en reeds deelnemende bedrijven onderdompelen in een zee van handige tips en tricks. Het moest dus een perfect evenement worden op vlak van creativiteit, catering en logistiek.
Het evenement onthaalde zo'n 200 enthousiaste ondernemers en steunde op vier pijlers: feest, employer branding, product in de kijker en imago. Dat uitte zich in vier afgebakende zones die in vier verschillende kleuren op een originele manier werden versierd en uitgewerkt. In elke zone ontdekten de gasten ontelbaar veel nieuwe tips en tricks voor hun deelname aan de Voka Open Bedrijvendag. Het werd een verrassende beleving van begin tot eind.
Voka Open Bedrijvendag had al een basisscenario voor het evenement uitgeschreven voordat Dazzle Events op het toneel verscheen. Zo werd er op voorhand bepaald dat er een rondleiding, plenair gedeelte en walking dinner zou plaatsvinden. Het was dan aan Dazzle Events om alle agendapunten te verfijnen en aanvullende, originele ideeën aan te reiken. Voka Open Bedrijvendag had er alle vertrouwen in dat Dazzle Events de aanwezige CEO's en bedrijfsleiders met het evenement zou verbazen en hen verder zou inspireren voor hun eigen deelname aan Voka Open Bedrijvendag.