Waarom zou jouw bedrijf of merk een bedrijfsevent organiseren? Volstaat het niet te investeren in content marketing of social media marketing om zo te connecteren met je prospecten en klanten? Waarom zou je nog meer geld steken in iets dat je niet zo goed kent?
Wat kun je eigenlijk bereiken met bedrijfsevents? Geloof het of niet, bedrijfsevenementen beheersen de wereld...
Je bent nog niet mee? Neem even de cijfers door van de Global Economic Significance of Business Events studie: :
- Meer dan 1,5 biljoen mensen namen deel aan bedrijfsevenementen in meer dan 180 landen.
- Bedrijfsevenementen zorgden samen voor meer dan 1,07 triljoen dollar aan directe uitgaven, gelinkt aan het plannen en produceren van de events, event gerelateerde reizen en andere directe uitgaven zoals uitgaven van exposanten.
- Bedrijfsevenementen zijn verantwoordelijk voor 10,3 miljoen directe banen en genereerden 621,4 biljoen dollar bruto binnenlands product (BBP).
Als dat geen indrukwekkende cijfers zijn!
In de hele wereld worden er bedrijfsevenementen georganiseerd en zij creëren een enorme waarde voor zowel promotie als omzet. Dus waarom organiseren bedrijven en merken evenementen? Wat doet hen voor eventmarketing kiezen in hun
Dit artikel is exclusief voor onze abonnees. Je las slechts een deel van het artikel. Abonneer je nu helemaal gratis om verder te lezen.
Gratis verder lezen, dat kan!