Wouter Boits verwerft 100% van de aandelen in The Oval Office

Wouter Boits verwerft 100% van de aandelen in The Oval Office

Wouter Boits en Christine van Dalen tekenden de overeenkomst voor de verkoop van het 50% belang van Christine in The Oval Office Nederland aan Wouter. 

 

In 2016 namen zij samen het evenementenbureau MOVE uit Haarlem over. De twee bundelden hun krachten in het versterken en verder uitbouwen van MOVE tot een volwaardig Live + Communicatiebureau. Sinds het najaar van 2017 werd de operatie voortgezet onder de nieuwe naam The Oval Office met als centrale belofte 'we make people experience brands'.

 

In de afgelopen drie jaar deelden The Oval Office en het Bureau voor Reuring van Christine van Dalen een werkvloer en backoffice faciliteiten in Amsterdam. De twee bureaus opereerden zelfstandig richting klanten. Onder de dagelijkse leiding van Bart van Wanrooij realiseerde The Oval Office inmiddels een sterke positie in de Nederlandse markt met een gezond resultaat. 

 

Christine van Dalen: "Het gaat goed met The Oval Office en ik kan me inmiddels voorstellen dat het bureau ook zonder mijn betrokkenheid een florerende toekomst tegemoet gaat. Dat is een moment om een stap terug te doen om me volledig te kunnen focussen op de verdere groei van het Bureau voor Reuring. Ik verkoop mijn aandeel in het bedrijf aan de partner waarmee ik een fantastische samenwerking heb gehad. Mooi toch?"

 

Nu het Bureau voor Reuring en The Oval Office met de verkoop geen formele relatie meer met elkaar hebben zet The Oval Office haar werkzaamheden voort aan de Veemarkt 135 in Amsterdam. Het Bureau voor Reuring blijft gevestigd aan de Joop Geesinkweg 195 in Amsterdam.

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties