Hoe huur je het beste evenementenbureau in?

Hoe huur je het beste evenementenbureau in?

Event marketing is booming! Steeds meer bedrijven organiseren events om hun merkbekendheid te verhogen, meer leads aan te trekken en een hoger aantal deals af te sluiten. Evenementen werken ook voor het versterken van klantenloyaliteit en het verkrijgen van merkambassadeurs.


Een Harvard Business Review research report uit 2018 stelt dit: "veel bedrijven hosten of sponsoren events - van kleinere klanten meetings tot grote conferenties of sector beurzen – en die maken een belangrijk deel uit van hun marketing programma. De data bewijzen dat 52% van de respondenten zegt dat eventmarketing meer zakelijke waarde opbrengt dan andere marketingkanalen. 40% van de respondenten onthullen dat ze het afgelopen jaar meer gespendeerd hebben aan eventmarketing dan het jaar daarvoor."


Proficiat als jij een bedrijf of merk bent die de echte waarde van eventmarketing al kent. Je staat een stap verder dan je concurrenten. De inspanningen die je doet om te connecteren met je publiek, zullen leiden tot betere bedrijfsresultaten.


Maar je kent ook de totale stress die bij een event organiseren hoort. Of je nu een klein of een groot event plant, de hele logistiek kan op een nachtmerrie uitdraaien. Dat is niet het geval als je een inhouse planning team hebt. Maar in de meeste organisaties gebeurt dit door het marketing team of andere ...

Gratis verder lezen, dat kan!

Dit artikel is exclusief voor onze abonnees. Je las slechts een deel van het artikel. Abonneer je nu helemaal gratis om verder te lezen.

  • Een account is helemaal gratis
  • Je krijgt toegang tot exclusieve content
  • Je ontvangt onze tips, nieuws, ... in je mailbox

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties