The Fungroup bouwt grootste pop-up indoor attractiepark

The Fungroup bouwt grootste pop-up indoor attractiepark

Houd je van spanning en avontuur? Dan moet je tijdens de kerstvakantie zeker naar Ketnet Winterbreak komen in de Ethias-arena in Hasselt. Niet alleen voor met je gezin, maar je kunt het evenement ook afhuren voor jouw evenement.


"Het wordt een geweldig avontuur voor echte durvers en funners i.s.m. Ketnet en Sportpaleis Groep", vertelt Stefan Kerkhofs van The Fun Group. "De Ethias-arena wordt het grootste pop-up indoor attractiepark van België. Er zullen meer dan 50 attracties en spellen beschikbaar zijn voor jongeren vanaf 8 jaar. Op die manier wordt de allerleukste plek gecreëerd voor een geslaagde uitstap. Ook zullen er verrassende optredens zijn en Meet & Greets met Ketnet-gezichten."



Jouw bedrijfsfeest op de volgende editie van Winterbreak 2020? Het kan!

Tijdens de volgende editie van Winterbreak 2020 is het mogelijk om de volledige zaal exclusief af te huren voor jouw eigen bedrijfsfeest, klantenevenement of familiedag. Toffe attracties, een gezellige winterse inkleding en catering zijn reeds aanwezig op locatie.


"Dit biedt de opportuniteit om kostenbesparend een evenement te verwezenlijken zonder te moeten inboeten op kwaliteit. Uiteraard kan dit concept volledig gepersonaliseerd en aangepast worden op maat van de wensen en verwachtingen van de klant. Bedrijven die ons dit jaar graag een bezoek willen brengen op Ketnet Winterbreak 2019, kunnen altijd even contact met ons opnemen", besluit Stefan.




Naar de bedrijfspagina van The Fungroup

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties