Save the date: Festivak 2020 in de Nekkerhal

Save the date: Festivak 2020 in de Nekkerhal

Dit jaar vindt de 24ste editie van Festivak plaats in de Nekkerhal in Mechelen. Op 25 en 26 november draait de vakbeurs voor evenementen om het thema Connecting The Dots. Zet het vast in je agenda!


Of je een festival, beurs, sportevenement, seminarie of een zakelijke bijeenkomst organiseert, op Festivak vind je in twee dagen alle oplossingen, tools en inspiratie voor jouw event. Festivak is een vakbeurs waar naast de vele en kleurrijke stands veel aandacht wordt besteed aan de inhoud. Met meer dan 30 lezingen overuiteenlopende thema's, van facilitair tot marketing en van veiligheid tot digital, vind je alles onder één dak. 



Netwerkevent

Door zowel bezoekers als exposanten wordt deze beurs omschreven als hét netwerkevent van het jaar. Met meer dan 5.000 eventprofessionals die de beurs bezoeken is dat ook niet zo gek. Op 25 en 26 november delen bezoekers en exposanten ervaringen en ideeën met elkaar, worden netwerken uitgebreid en bestaande relaties versterkt. Met ander woorden: Festivak is de vakbeurs waar verbinden centraal staat.



Connecting the Dots

Eén thema staat dit jaar centraal: Connecting the Dots. Het thema staat voor de vele complexe verbindingen van waaruit een grootschalig evenement wordt opgebouwd - met als centrale driehoek: organisatie, bezoekers en leveranciers. Festivak brengt alle elementen samen die ervoor zorgen dat jouw evenement een groot succes wordt. 


Zet daarom 25 & 26 november in je agenda. Want als eventprofessional mag je Festivak simpelweg niet missen.

www.festivak.be/nl
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties