Lig jij als eventplanner soms ook wakker uit angst iets te vergeten?

Lig jij als eventplanner soms ook wakker uit angst iets te vergeten?

Als eventplanner heb je waarschijnlijk ook wel eens het knagende gevoel gehad dat je iets bent vergeten.

OPEN BRIEF naar aanleiding van ramp in Seoul

OPEN BRIEF naar aanleiding van ramp in Seoul

Telkens na een ingrijpende gebeurtenis overvalt ons als maatschappij de vraag of het nog wel opportuun is om grote manifestaties te organiseren of als individu ons te begeven naar een evenement.

Growth Hacking Guide voor eventlocaties en -leveranciers

Growth Hacking Guide voor eventlocaties en -leveranciers

Growth hacking is het slim inzetten van media en innovatieve technologie om op de meest efficiënte en effectieve manier je business te doen groeien. Deze nieuwe whitepaper brengt je als marketeer bij een eventlocatie of -leverancier meteen up-to-speed.

Wat kan de eventsector leren van Silicon Valley?

Wat kan de eventsector leren van Silicon Valley?

​​​​​​​Bedrijven als Google, Facebook, Uber, Tesla, Netflix, … groeien als kool. Wat is hun geheim? En wat kan de eventsector ervan leren?

Wanneer ontgoocheling gewoonte wordt

Wanneer ontgoocheling gewoonte wordt

Aan de vooravond van een zoveelste Overlegcomité waar onze sector alweer hoopvol en reikhalzend naar uitkeek krijg ik telefoon van een organisator.

Wat niet essentieel is, is vaak onmisbaar

Wat niet essentieel is, is vaak onmisbaar

Welgeteld één jaar is het ondertussen. Eén jaar reeds van mondmaskers en halve gezichten. 365 ellenlange dagen dat we thuis en zonder werk zitten in die vermaledijde beurs- en eventsector.

Events Brugge en Brussel zijn een ramp

Events Brugge en Brussel zijn een ramp

Een massa volk samen in coronatijden. Dat hadden ze in Brussel en Brugge niet zien aankomen. Echt niet? De vraag stellen is ze beantwoorden.