Columns
RSSAbonneer je op onze RSSOPEN BRIEF naar aanleiding van ramp in Seoul
Telkens na een ingrijpende gebeurtenis overvalt ons als maatschappij de vraag of het nog wel opportuun is om grote manifestaties te organiseren of als individu ons te begeven naar een evenement.
Growth Hacking Guide voor eventlocaties en -leveranciers
Growth hacking is het slim inzetten van media en innovatieve technologie om op de meest efficiënte en effectieve manier je business te doen groeien. Deze nieuwe whitepaper brengt je als marketeer bij een eventlocatie of -leverancier meteen up-to-speed.
Wat kan de eventsector leren van Silicon Valley?
Bedrijven als Google, Facebook, Uber, Tesla, Netflix, … groeien als kool. Wat is hun geheim? En wat kan de eventsector ervan leren?
Wanneer ontgoocheling gewoonte wordt
Aan de vooravond van een zoveelste Overlegcomité waar onze sector alweer hoopvol en reikhalzend naar uitkeek krijg ik telefoon van een organisator.
Wat niet essentieel is, is vaak onmisbaar
Welgeteld één jaar is het ondertussen. Eén jaar reeds van mondmaskers en halve gezichten. 365 ellenlange dagen dat we thuis en zonder werk zitten in die vermaledijde beurs- en eventsector.
Events Brugge en Brussel zijn een ramp
Een massa volk samen in coronatijden. Dat hadden ze in Brussel en Brugge niet zien aankomen. Echt niet? De vraag stellen is ze beantwoorden.
7 redenen waarom grote en middelgrote evenementen na Corona niet zomaar terug zijn
COLUMN - Vaccin lijkt een toverwoord voor evenementen. Want als er een vaccin is, dan mogen massale evenementen weer. Maar kùnnen evenementen ook?