Columns
RSSAbonneer je op onze RSSColumn: Wat als politici weglopen? Misleidende reclame in de eventsector
Je hebt wellicht ook al eens een vakkundig gehypet seminarie bijgewoond. Bovenmatig geïnteresseerd schrijf je je in voor een razend actueel debat van exclusieve sprekers met ronkende titels.
Column: Bloed, zweet en tranen. Maar wat was nou de ROI?
Vaak wordt mij gevraagd wat de ROI van een evenement is. Een interessante vraag. En niet geheel onbelangrijk. Maar om die te kunnen beantwoorden ...
Waarom je jouw Facebook bedrijfspagina kunt opheffen
Denk jij dat je als kleine ondernemer een bedrijfspagina op Facebook moet hebben? Think again. Je bedrijfspagina kan zelfs tegen je werken..
6 tips om online deelnemers te verwelkomen bij hybride evenementen
Het web staat vol met blogposts en artikelen over hybride evenementen. En ze hebben allemaal iets gemeen, wat ik persoonlijk echt storend vind: ze trekken een scherpe rode lijn tussen 'live' en 'virtuele' deelnemers.
Column: In het land der blinden...
Onze branche staat - als we eerlijk zijn - nog maar in de kinderschoenen. En zoals we weten: in het land der blinden, is éénoog koning. Maar die koning ziet ook nog steeds maar de helft.
Column: 4 barrières die je moet overwinnen om gebruik Social Media te stimuleren
Iedereen wil het. Iedereen heeft het erover. Toch zijn er zo weinig die het daadwerkelijk krijgen. Natuurlijk heb ik het over 'Buzz'.
Column: De perfecte briefing
Ooit schreef ik al over 'de slechtste briefing ooit'. Ik wil ook een poging doen de perfecte briefing te omschrijven. Naast mijn eigen kennis en ervaring, heb ik ook geput uit het fantastische boek 'Into the heart of meetings'.