Columns
RSSAbonneer je op onze RSSColumn: Bad thinking
Als marketeer heb je vandaag de dag een fantastische baan. Zeker als je kiest voor een evenement als marketingmiddel. Dat betekent echter wel creatief zijn. Maar, hoe bedenk je nou iets echt verrassends?
Column: Lachend een opdracht verliezen
Ik ben ook maar eens mens: ik win opdrachten, maar ik verlies er ook genoeg. De ene keer kan ik dat beter hebben dan de andere. Ik heb me afgevraagd waar dat aan lag en geloof dat ik er achter ben.
Column: Bad timing vs tijdverlies
Vorig jaar heb ik geen enkel congres of seminarie kunnen bijwonen... dat op het aangekondigde tijdstip begon en op het geprogrammeerde einduur afsloot.
Column: Heilige huisjes, heilige koe
Trends zijn comfortabel en voelen vertrouwd aan. Ze bepalen richting zonder dat je daar zelf achter moet gaan zoeken. Maar wie wil nu 'gemiddelde' events organiseren?
Column: Het zijn zotten die in de eventsector werken!?
"Uit een studie blijkt dat 'eventmanager' in de top 5 van meeste stressvolle jobs staat." Zo stond het er, zwart op wit, in dit artikel. Een vaststelling die me aan het denken zette.
Column: 5 Social media do's & don'ts - stijg uit boven de reclame
Óf social media gebruikt worden, dat bepaalt je publiek zelf wel. En twitteren hoe goed je evenement is heeft al helemaal geen zin. Waar het wel om draait? Kwaliteit en interactie! Vijf tips
Column: Stop met organiseren!
Lees de onderstaande tekst eens. Het is een homepage van een professionele congres organisator. Fictief maar gebaseerd op echte voorbeelden. En kijk dan eens of je iets opvalt.