Columns
RSSAbonneer je op onze RSSColumn: Doe(l) niet zo vaag...
Pas als het doel van een bijeenkomst duidelijk is, kan deze slagen. Daar zijn we het in het algemeen over eens. Veel opdrachtgever denken hun doelen scherp te hebben, maar niets is minder waar.
Inspiratie: klant zet adverteerder voor schut
Klassieke marketing is dood. Deze video vat volgens mij de essentie van de nieuwe manier van communiceren goed samen. Een inspiratiebron voor event managers.
Column: Laat jouw Twitterwall geen #fail worden
Meer en meer events maken tegenwoordig gebruik van een Twitterwall. Een Twitterwall in zijn zuiverste vorm is een groot scherm of projectie waar de tweets van aanwezigen via een bepaalde hashtag op verschijnen.
Impact Russische anti-gay wet op eventsector?
Welke impact zal de nieuwe Russische anti-gay wet hebben op de Olympische Winterspelen? Zal de Russische event sector door de wet getroffen worden? Als je toch iets in Rusland organiseert zorg je er maar beter voor dat je gasten niet gay zijn.
Column: Zot als een achterdeur
Las je recent ook dat artikel over de nieuwe trend in culinair event land: cocktails op basis van sperma? Naar aanleiding hiervan zou ik het deze keer graag hebben over absurde evoluties binnen de evenementenwereld.
Column: Interactie: heb je het lef?
"Ja natuurlijk willen we interactie", hoor ik vaak van opdrachtgevers. Maar als het er dan op aan komt, trekken ze hun keutel in. Ze doén alsof ze willen acteren, maar durven het niet echt. En daar - lieve opdrachtgevers - trappen mensen echt niet in.
De Elevator Pitch: Wat een Onzin!
Geliefd thema bij ondernemers: de elevator pitch. Wat een onzin. De hoogste tijd om deze ondernemersmythe te doorbreken!