Column: Is groen werkelijk fris?

Column: Is groen werkelijk fris?

Deze keer neem ik jullie via mijn column mee in een detectiveverhaal. Samen gaan we op zoek naar de antwoorden op 3 prangende vragen waar ik mee zit.

Column: Brainstormsessies, daar komt toch niets uit

Column: Brainstormsessies, daar komt toch niets uit

Creativiteit is onze passie. De uitdaging om tot nog meer en betere ideeën te komen door 'out of the box' te denken. Maar doe dat maar eens. Van onze klanten horen we vaak dat het aan creativiteit in de organisatie ontbreekt...

Column: Gezond verstand primeert

Column: Gezond verstand primeert

Amerikaanse toestanden, je kent ze wel. Een dokter in de VS kan zich geen klein foutje permiteren of hij kan beroep doen op zijn peperdure verzekering om de schadeclaim van misnoegde patiënten te voldoen. Ook in de eventsector zijn er voorbeelden...

Column: No show, succes story & congres leugen!

Column: No show, succes story & congres leugen!

Congresorganisatoren doen meer dan hun best om het beste programma met de coolste sprekers samen te stellen, huren de mooiste zalen en hebben vaak de lekkerste koffie van echte baristas. Tenminste die organisaties die weten hoe het werkt en hoort anno 2013.

Column: De debatvorm ter discussie

Column: De debatvorm ter discussie

Bij veel bijeenkomsten is tijd gereserveerd voor discussie. En gelukkig maar: dialoog is de perfecte manier om deelnemers te betrekken, te activeren en hun dag meerwaarde te geven. Wat is het daarom jammer dat er over de vorm van het debat vaak zo makkelijk gedacht wordt.

Column: Timing speelt ons parten

Column: Timing speelt ons parten

Iedereen die bezig is met verkoop weet dat timing cruciaal kan zijn. Als merk moet je vers in het geheugen van de klant geraken op het moment dat er beslissingen genomen worden.

Column: Waarom zou je toch nog feesten? Vraag advies aan To The Point Events

Column: Waarom zou je toch nog feesten? Vraag advies aan To The Point Events

Als gevolg van de aanhoudende negatieve economische berichten twijfelen veel bedrijven of het nog wel verantwoord is om events te organiseren in tijden dat iedereen het gevoel heeft dat er zwaar moet bespaard worden.