Column: 't Is toch allemaal hetzelfde?

Column: 't Is toch allemaal hetzelfde?

Crisis. Ja, ik durf het woord in de mond te nemen. Dat is waar we momenteel allemaal mee moeten omgaan, willens nillens.

Column: De slechtste briefing ooit

Column: De slechtste briefing ooit

Laten we eerlijk zijn: veel te vaak komen opdrachtgevers aandraven met een waardeloze briefing.

5 redenen waarom je Pinterest niet moet inzetten bij je volgende evenement

5 redenen waarom je Pinterest niet moet inzetten bij je volgende evenement

Heb je al gehoord van de laatste Social Media hype? Het digitale prikbord Pinterest groeit dagelijks met astronomische cijfers. In deze post 5 redenen waarom je geen tijd hoeft te besteden aan Pinterest voor jou volgende evenement.

Column: Ik kan dat beter

Column: Ik kan dat beter

Elke corporate medewerker of marketeer wordt vroeg of laat geconfronteerd met de keuze: outsourcen of de organisatie van het evenement in huis houden.

Column: Ik ben een waardeloze spreker!

Column: Ik ben een waardeloze spreker!

Het overkomt me net iets té vaak: dat ik sprekers bij zie klussen als dagvoorzitter. Natuurlijk zijn er goede uitzonderingen en bestaan er mensen die beide goed kunnen. Maar...

Column: Safety first!

Column: Safety first!

Half november tart ondergetekende de zwaartekracht, tijdens de afbouw van een evenement. De zwaartekracht blijkt vrij onwrikbare wetten te hanteren en de klimgordel die schitterde door afwezigheid had veel breuken kunnen voorkomen.

Column: Ik voel me aangesproken

Column: Ik voel me aangesproken

In de huidige marketing mix merken we meer en meer de nood tot het personaliseren van promotiecampagnes. Wild in het rond schieten van boodschappen behoort tot het verleden.