Columns
RSSAbonneer je op onze RSSColumn: Durf doelloos te zijn
De meeste bijeenkomsten die ik leid hebben een helder doel; en dat is goed. Maar ze hebben vaak ook een vooraf zorgvuldig en minutieus vastgesteld eindresultaat en dat vind ik soms jammer.
Column: Locaties zonder gratis WiFi moeten we terug geven aan de Romeinen
Dit is een oproep aan alle congresorganisatoren, event planners en evenementen bureaus: laat locaties die geen fatsoenlijk gratis WiFi aanbieden vanaf nu links liggen.
Column: Wanneer ben je een Event Agency?
Weet je zelf nog waar je voor staat? Wie ben ik? Bij het bordspel is het zo eenvoudig dat je, gewoon door de juiste vragen te stellen, de niet passende bordjes kan elimineren om te weten te komen wie en wat je bent.
Hybride evenementen; hoe verdien je geld aan virtuele deelnemers?
Heeft u wel eens overwogen om uw evenement live uit te zenden? Daarmee kunt u in een keer een veel groter publiek bereiken, de CO2 uitstoot reduceren en een enorme hoeveelheid inhoudelijk materiaal vastleggen.
Column: Interactie moet!
Hoe is het toch mogelijk: we zijn het er in grote meerderheid over eens, dat deelnemers tegenwoordig echt willen déélnemen. En toch wordt in de meeste gevallen nog steeds gekozen voor een traditionele aanpak.
Column: Voorkom dat je beursdeelname een ramp wordt
Beurzen zijn voor standmedewerkers veelal een ramp. Van hun baas moeten ze passanten met zoveel mogelijk zendingsdrang aanspreken.
10 stappenplan: Twitter effectief gebruiken voor jouw volgende evenement
Er is geen krachtiger Sociaal Netwerk voor evenementen, congressen en beurzen dan Twitter. 10 stappen om de inzet van Twitter zo effectief mogelijk te maken.