10 stappenplan: Twitter effectief gebruiken voor jouw volgende evenement

10 stappenplan: Twitter effectief gebruiken voor jouw volgende evenement

Er is geen krachtiger Sociaal Netwerk voor evenementen, congressen en beurzen dan Twitter. 10 stappen om de inzet van Twitter zo effectief mogelijk te maken.

Column: Social Media zijn een bedreiging voor de eventbranche

Column: Social Media zijn een bedreiging voor de eventbranche

Ik geloof niet dat mensen niet meer naar events zouden komen omdat ze zo lekker met elkaar kletsen op Facebook en Twitter. Sterker nog ...

Column: Idealisme of commercie: waar ligt de grens?

Column: Idealisme of commercie: waar ligt de grens?

Sommigen durven zich écht uit te spreken in de evenementenbranche en daar heb ik bewondering voor.

Column: Wat zet je op Twitter en Facebook?

Column: Wat zet je op Twitter en Facebook?

Stel je voor: Je hebt besloten om gebruik te maken van Social Mediavoor de promotie van je eerst volgende evenement. Netjes een account aangemaakt en nu is het tijd om je eerste 'update' te plaatsen. Maar wat ga je schrijven?!

Column: Behandel je publiek als een kleuterklas

Column: Behandel je publiek als een kleuterklas

Het grootste probleem tijdens evenementen is dat de zaal in het algemeen gevuld is met volwassenen. En die hebben afgeleerd zich te laten verrassen, zich te verwonderen, te groeien.

Column: 'Waarschuwing: Facebook maakt jouw sociale netwerk kleiner!'

Column: 'Waarschuwing: Facebook maakt jouw sociale netwerk kleiner!'

Ik geloof dat mijn sociale netwerk, de mensen die ik ken, een van de belangrijkste hulpbronnen is bij het organiseren van evenementen.

Column: 'De dood van de discussie'

Column: 'De dood van de discussie'

De kunst van het discussiëren is dood. Er wordt daardoor niets meer bereikt en tegenstellingen worden alleen maar groter. Evenementen hebben daardoor minder effect dan mogelijk.