Columns
RSSAbonneer je op onze RSS3 belangrijkste trends in eventmarketing van dit moment
Events worden steeds vaker strategischer ingezet als een volwaardig onderdeel van de marketing- en communicatiemix. Mooie ontwikkeling, alhoewel er met dat strategische denken ook een valkuil op de loer ligt.
5 licht- en geluidstips voor evenementen - Zorg dat niemand iets mist
Er komt zoveel kijken bij eventplannen, van bloemen en decoratie tot catering en de gastenlijst. Een belangrijk onderdeel is het audiovisuele aspect.
Wat elke eventorganisator over de twitter hashtag moet weten
Het hekje of de #hashtag gevolgd door een woord of een lettercombinatie is sinds zijn lancering in 2007 niet meer weg te denken uit de social media. Dit moet je erover weten.
Events versus Edutainment: mag het (ook) ietsje meer zijn?
We mogen terecht trots zijn op onze rijke concert- en festivalcultuur. Die wordt tot ver over onze landsgrenzen gewaardeerd. Ook onze steden doen er alles aan om het hun inwoners tijdens de zomermaanden naar hun zin te maken...
Waarom je voor altijd 'startup' moet blijven
We lanceerden de laatste jaren heel wat spannende, nieuwe functionaliteiten op eventplanner.be /.nl. Vandaag nog maar eens eentje: we stellen onze nieuwe homepage voor! En toch voelen we ons, na 15 jaar, nog steeds een startup.
BN-er of BV op je evenement JA/NEE
Koen Wouters als host, Romy Monteiro als muzikale afsluiting en Henkjan Smits als gastspreker. Groots aangekondigd op posters, social media, brochures en video's. Wij hebben een bekend persoon op het podium! Komt dat zien.
De 'no show' als grootste vervuiler van de evenementenbranche
Je ziet ze liggen blinken aan het onthaal van elk event: de fraai uitgestalde maar verder nutteloze naambadges zonder drager. De 'No show' als één der grootste hedendaagse frustraties van menig meetingplanner of eventorganisator.