Columns
RSSAbonneer je op onze RSSColumn: Hoe moet het nu verder? Een nuchtere analyse van terreur op events
We moeten wel degelijk vragen stellen, zonder iemand met de vinger te wijzen. En daar is een simpele reden voor: aanslagen zoals in Nice zullen steeds vaker voorkomen.
Extra creativiteit? Ga voor deze vier inspiratiebronnen
Spread the creativity. Waarom? Omdat je met een creatieve mindset meer bereikt, het verschil maakt en anderen raakt. Traditionele en conventionele formats springen niet in het oog en zorgen daarom niet meer voor een blijvende herinnering.
Waarom hamburgers eigenlijk altijd kunnen op een event
Minuscule amuses voorbij zien komen met een hongerige maag of hor d'oeuvres aangeboden krijgen waarbij de ober zich onhandig verslikt in de ingrediënten-brij zijn spraakmakende catering voorbeelden op alledaagse events.
Eventmarketing: think about it
Toch af en toe weer die verbazing. Dat mensen een evenement zien als een doel op zich. Of dat er makkelijk over het doel heen wordt gestapt. Op de een of andere manier kriebelt het vaak om meteen in de organisatiemodus te schieten.
Column: eventsector na aanslagen Brussel
Initieel was deze column een brief aan mezelf om de horror, die ons land op 22/3 verduisterde, een plaats te geven. Ik zag echter dat deze bedenkingen ook toe te passen zijn op de event sector. Dus groeide er een column uit.
5 manieren waarop technologie waarde toevoegt aan zakelijke evenementen
Tien jaar geleden voorspelden futuristen de dood van de beurzen- en eventsector als gevolg van technologische ontwikkelingen zoals video-conferencing en werkplekken met internet.
Column: Netwerkfrustratie
De basis voor elk geslaagd netwerkevenement is een uiterst banaal ding. Inderdaad: een degelijke naambadge kan - in nauwe coöperatie met de deelnemerslijst - het netwerken enorm 'faciliteren'.