Alle vergaderzalen in Kortenberg op een rij
De beste vergaderzalen in Kortenberg vind je op eventplanner.nl. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 136+ unieke vergaderzalen in Kortenberg. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Parochiezaal Moorsel (Tervuren)
Voor al uw vergaderingen, (privé)feesten, eetfestijnen & meer, in en rond Tervuren, de rand van Brussel of de Druivenstreek, is dit uw ideale eventlocatie.
Kasteel Ter Ham
Zoekt u een unieke locatie voor een bedrijfs- of privé evenement? Deze vijftiende-eeuwse waterburcht met prachtige zalen tovert uw event ongetwijfeld om in een succesverhaal.
Sheraton Brussels Airport Hotel
Bent u op zoek naar een vergaderzaal in de buurt van Brussels Zaventem Airport? Zoek dan niet verder en reserveer één van onze vele boardrooms of maatwerkkamers.
The National Golf Brussels
Onze golfclub leent zich, dankzij zijn centrale ligging op een boogscheut van Brussel centrum en de luchthaven van Zaventem, perfect uit voor een meeting of seminarie in een groene en inspirerende omgeving.
Thermae Boetfort
Thermae Boetfort is een wellnesscentrum op een uniek kasteeldomein met tal van sauna's, stoom- en zwembaden, jacuzzi's, relaxatieruimtes én een waaier aan massages en gelaatsverzorgingen.
Crowne Plaza Brussels Airport
Crowne Plaza Brussels Airport biedt een groot aantal vergaderzalen met een uniek uitzicht! Met 315 kamers en 17 vergaderzalen is dit de ideale uitvalsbasis voor uw volgende meeting, congres of event.
Novotel Brussels Airport
Op zoek naar een park, sleep, fly hotel of gewoon geen zin in een hotel in de binnenstad? Dan is dit hotel ideaal. Dichtbij het vliegveld en op slechts 30 minuten vanaf het stadscentrum met de trein.
Frame21 Brussels Airport
Gelegen in het bruisende Corporate Village in Zaventem, opende Frame21 begin 2021 haar nieuwste vestiging. Onze event space biedt plaats aan 100 personen en de verschillende meeting rooms kunnen 2 tot 30 personen ontvangen.
Brabantse Golf
De Brabantse Golf in Melsbroek beschikt over een 18-holes, par 72, viersterren eco-golfbaan met volledige oefeninfrastructuur en een restaurant met bar en vergaderzalen in een prachtig kasteeldecor.
Regus Business Meeting Places
Regus Business Meeting Places, onderdeel van de Regus Group, biedt u volledig uitgeruste Meeting-, Training- en Interview Rooms in een 100% zakelijke omgeving. Vraag naar onze faciliteiten voor videoconferenties en Business Lounges.
Pentahotel Brussels Airport
Pentahotels zijn geen reguliere hotels: hun innovatieve, aantrekkelijke formule draagt ook een visie uit. Brussel is dé plaats voor het betere business event.
Holiday Inn Brussels Airport
Het Holiday Inn Brussels Airport is en pas en volledig gerenoveerd hotel. Het hotel beschikt over 310 kamers, 16 meeting rooms en een health & leisure club (binnenzwembad, jacuzzi, Turks stoombad, sauna, fitness)
Feestzaal Den Ast
Feestzaal Den Ast is een unieke locatie voor grote en kleine feesten, seminaries en bedrijfsevenementen. Je kiest tussen drie zalen die elk sfeer en gezelligheid uitstralen.
Seven Heads Conference
Een unieke en inspirerende locatie dichtbij Brussel en Leuven voor boardmeetings, seminars, workshops, productvoorstellingen, strategische vergaderingen, brainstormsessies, opleidingen en recepties…
Ramada Brussels Woluwe
We verwelkomen u graag voor een professionele of privévakantie... met inachtneming van de gezondheidsregels.
Feestzaal De Steenblockhoeve
De Steenblockhoeve aan de Haesendonckstraat in Houtem (Vilvoorde) werd vermoedelijk in het begin van de 17de eeuw opgericht door de abdij van Ter Kameren.
Gresham Belson Hotel Brussels
Bij het Gresham Belson Hotel Brussels streven wij ernaar uw verwachtingen te overstijgen als het op het organiseren van vergaderingen en evenementen aankomt.
Asiat Park
In de schaduw van de koeltorens van Vilvoorde vind je Asiat Park, een plek die buiten de normen van de klassieke eventspace valt, maar waar des te meer magische mogelijkheden voor het grijpen liggen.
DigiKOT
Meetings, Coaching, Trainingen, Netwerkevents. Vanaf nu kan dit in DigiKOT Herent.
Silo Brussels the Signature Venue
Silo Brussels beschikt immers over zes verschillende zalen die elk de naam kregen van een bier van weleer, gebrouwen in de brouwerij.
Engelenburcht
Engelenburcht is een prachtig Ursulinenklooster in Tildonk, centraal gelegen tussen Leuven en Mechelen. Je kan bij ons terecht voor het huren van een mooie feest- of vergaderzaal.
B&B Baronshouse
Presentaties, meetings, brainstorming sessies of workshops u organiseert ze niet zomaar. U wilt graag uitpakken met een uitzonderlijke & inspirerende locatie die uw collega's of klanten nooit zullen vergeten.
Event Lounge
Event Lounge biedt een uniek en modern decor voor al uw evenementen van 50 tot 1150 gasten. Volledig vernieuwd, de ruime ontvangstruimte baadt in daglicht. Met het vallen van de avond wordt ook de sfeer van de ruimte aangepast.
Château Sainte-Anne
In het kasteel kunnen de verschillende salons gebruikt worden voor allerlei recepties, conferenties, seminaries, zakenlunches... Zij worden aangepast aan de behoeften van de huurders.
Maison N-D du Chant d'Oiseau
Gebouwd in het midden van een prachtig park, verwelkomt het «Maison Notre – Dame du Chant-d'Oiseau» elk jaar, net als sinds meer dan vijftig jaar, vele groepen uit de associatieve wereld voor hun conferenties, seminars, trainingen, vergaderingen ...
Listwaar
Aan de rand van Meerdaalwoud, vlakbij de Zoete Waters en de Doode Bemde, het grootste natuurgebied van Vlaams-Brabant, verscholen achter de gevel van een oude autowerkplaats, biedt Listwaar een exclusieve locatie voor privéfeesten en bedrijfsevenementen.
Living Tomorrow
U zoekt een vergaderzaal vanaf 2 mensen in een modern kader? Living Tomorrow is een platform dat aan innovatieve bedrijven uit diverse sectoren de mogelijkheid geeft om de nieuwste trends en evoluties aan het grote publiek voor te stellen.
Martin's Klooster
Martin's Klooster is a four-star hotel that's beautifully located in the historical center of Leuven, less than 30 minutes from Brussels. You can enjoy an exceptional stay in a listed building, elegantly equipped with the most modern comforts.
OH Leuven
Het King Power at Den Dreef Stadion ligt vlak naast de ring rond Leuven. Dit stadion biedt opportuniteiten om in een professioneel voetbalstadion, dat al uitgerust is voor het ontvangen van veel personen, een activiteit, meeting of event te organiseren.
Autoworld vzw
Autoworld is de ideale locatie om een evenement te organiseren, groot of klein, intiem of prestigieus, overdag of 's avonds, met een diner aan tafel of een walking buffet, of een gewone cocktail…
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.52/10. Gebaseerd op 82 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Kortenberg'.
Kinepolis Brussel
Organisatie event
Recent hebben we onze Franchiseday georganiseerd in Kinepolis. Alles is zeer vlot en snel verlopen.
Fijne samenwerking met de verschillende partijen die we nodig hadden. Aanrader!
Provinciehuis Vlaams-Brabant
Hogere Cursus Brandpreventie
Alles was uitstekend geregeld! De locatie, catering en service van het personeel waren perfect. Bovendien werd de nabijheid van station Leuven door de deelnemers erg gewaardeerd.
Alles was uitstekend geregeld! De locatie, catering en service van het personeel waren perfect. Bovendien werd de nabijheid van station Leuven door de deelnemers erg gewaardeerd.
Alles was uitstekend geregeld! De locatie, catering en service van het personeel waren perfect. Bovendien werd de nabijheid van station Leuven door de deelnemers erg gewaardeerd.
Alles was uitstekend geregeld! De locatie, catering en service van het personeel waren perfect. Bovendien werd de nabijheid van station Leuven door de deelnemers erg gewaardeerd
Kinepolis Brussel
Proximus ePro League @ Kinepolis
Heel goede ontvangst en opvolging
Kinepolis Brussel
Familiedag van de Federale Pensioendienst
Uitstekende opvolging, geweldige setting. Ideaal voor familietijd
Top vergaderzalen in Kortenberg
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Kortenberg? Op eventplanner.nl vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in Nederland of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Kortenberg dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Kortenberg
In de eventplanner.nl database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Kortenberg. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Kortenberg was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Kortenberg, Evenementenlocaties in Kortenberg, Feestzalen in Kortenberg, Trouwlocaties in Kortenberg
Jouw vergaderzaal in Kortenberg toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Kortenberg. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: