Sylvester
- Dijkstraat 44, 3150 Haacht, België
- Certificate of Excellence 2024
9.6/10
Sylvester Creates. Captures. Moves.
Sylvester is het langst bestaande productiehuis van België, maar een looprekje hebben we voorlopig nog niet van doen. Met TV, video, live events en (sinds dit jaar) online en virtuele events hebben we 4 specialisaties in huis, met 1 gemeenschappelijk doel: verhalen vertellen en personeel, klanten en/of stakeholders vol beleving verbinden. Vandaag hebben we honderden events en programma’s op de teller staan. Gerealiseerd door fantastische teams die er op één of andere wonderlijke manier altijd in slagen om het idee dat u in uw hoofd hebt, om te toveren tot realiteit. En bovendien binnen uw budget. Programma’s, video’s en events die blijven nazinderen.
Events op poten zetten die mensen en bedrijven dichter bij elkaar brengen én doen groeien. Films en televisieprogramma’s creëren die tien snaren tegelijk raken. En in de mix van deze expertises ook spraakmakende online events (livestreams) en virtuele events creëren met ons zelf gebouwd virtueel eventplatform MEEPLE, dat intussen tot over de grenzen zijn weerklank kreeg.
Het is elke dag een plezier om grootse dingen teweeg te brengen. Om de meest complexe projecten zo te organiseren dat het lijkt alsof het geen moeite heeft gekost. Om de muren tussen televisie, video en (digitale) events met de creatieve voorhamer aan diggelen te slaan. En daardoor resultaten te boeken die monden doen openvallen en pure magie creëren.
Daar zijn hippe termen voor, zoals cross-mediaal, multi-platform en live-communication. Maar onze cases zeggen meer dan 1.000 buzzwords. Creëren, verzinnen, organiseren, delegeren, ontwikkelen, ontwerpen. We zijn ervoor in de wieg gelegd. Het is het gaspedaal van ons bestaan en we hebben de stuurknuppel na 25 jaar nog altijd stevig vast. Elk klein aspect van uw opdracht wordt door onze mensen in handen genomen. Van idee tot concept. Van logistiek tot productie. En daar zijn we trots op. Want controlefreaks? Ja, dat zijn we wel. Maar het resultaat is dan ook navenant.
Geïnteresseerd? Neem contact op en dan zetten we ons aan tafel, of zetten we een videomeeting op.
Thor Park in Genk was het bruisende decor voor de tweede editie van het Happy Rebels festival voor de medewerkers van HR service groep House of HR, dat plaatsvond van 6 tot 8 september 2024. Dit grootschalig teambuilding-evenement, georganiseerd door productiehuis Sylvester, bracht meer dan 3000 teamleden samen vanuit heel Europa om hen enerzijds te bedanken voor hun dagelijkse inzet ...
68 reviews over Sylvester - 9.6/10
Schrijf een reviewCircular State of the Union
We werkten al eerder naar tevredenheid samen met Sylvester. Ook voor ons community event Circular State of the Union 2024 deden we een beroep op hen. Hun professionaliteit, ruime ervaring en proactieve houding, zorgen voor gemoedsrust bij de organisatie van grote events. Zowel in de voorbereiding als tijdens het event zelf zijn ze een betrouwbare partner. Daarnaast appreciëren we ook hun vlotte en heldere communicatie.
Expertmeeting i.f.v. het Belgisch Voorzitterschap van de EU
In het kader van het Belgische voorzitterschap van de Raad van de Europese Unie, organiseerde Sport Vlaanderen een informele expertmeeting over “(Digitale) oplossingen om de ongebonden atleet/sporter meer te betrekken" in Sport Vlaanderen Brugge op 25 en 26 april 2024. Voor de organisatie van deze tweedaagse expertmeeting deden we beroep op Sylvester Events. De communicatie met Marjon, Stefan en Lieselotte verliep van bij de start zeer vlot en constructief. Lieselotte was ons voornaamste aanspreekpunt en de eerste coördinator (naast onszelf) voor de organisatie van de expertmeeting. Zij kwam vaak met creatieve ideeën en dacht aan zaken waar wij in eerste instantie niet zouden aan denken. Daarnaast werd ook steeds duidelijk gecommuniceerd over het verwachte budget en welke beslissingen/toepassingen hier een impact zouden op hebben. Samen zijn we er in geslaagd om een zeer succesvolle expertmeeting op poten te zetten, dus we kijken zeer tevreden terug op de samenwerking met Sylvester Events.
Personeelsevent
We deden beroep op Sylvester voor de organisatie van ons personeelsevent voor 650 deelnemers. Hendrik en Lune hebben ons hier zeer goed in begeleid: we kregen duidelijke feedback op onze vragen, ze dachten constructief en proactief mee na over de opzet en deden ook voorstellen tot verbetering/aanpassing. Daarbij bekeken ze ook wat er mogelijk was om alles binnen ons budget te voorzien en zochten ze daarvoor naar alternatieven waar nodig. Bij de opbouw en tijdens het event hebben ze alles goed opgevolgd en hebben ze naar ons teruggekoppeld over de stand van zaken. Enkele praktische problemen met de catering hebben ze professioneel opgelost en nadien ook besproken met de cateraar. Het was een fijne samenwerking met een geslaagd event als resultaat.
Flexibel en proactief!
We werkten samen met Sylvester voor de organisatie van een symposium rond de overgang/menopauze. Het moest snel gaan! De collega's Shannon en Gelein schakelden op flexibele en proactieve manier om al onze wensen te realiseren. Op zeer korte termijn een heel leuk event in elkaar gestoken, met niets dan felicitaties achteraf! Tot de volgende keer!
Bedankt, Sylvester!
We hebben met Sylvester samengewerkt voor de organisatie van onze Smart Shipping Conference in Antwerpen (16 mei 2024), die kaderde binnen het Belgische EU-voorzitterschap. Het event was van A tot Z in de puntjes uitgewerkt en voorbereid. De conferentie vond plaats aan boord van het schip 'Blue Rhapsody', wat heel wat logistieke en technische uitdagingen met zich meebrengt. En daar kwam Sylvester perfect in beeld. Niet alleen werden we als organisatie maximaal ontzorgd in de voorbereidingen, ook de communicatie voorafgaand aan het event en de dag zelf verliepen vlekkeloos en professioneel. Het contact met Femke, Randy en Jason van Sylvester was erg fijn, waardoor het op het einde echt aanvoelde alsof we één team waren. Dankjewel daarvoor!
Europees event in goede banen met Sylvester
In het kader van het Europese Voorzitterschap van de Raad van de Europese Unie organiseerde PMV samen met Wallonie Entreprendre, SFPIM en finance&invest.brussels een event in de Brusselse Bozar. Daarvoor deden we een beroep op Sylvester, die dit voortreffelijk heeft uitgevoerd: zeer hands on en altijd luisterbereid en zoekend naar oplossingen.
Omdat het een event in co-organisatie was met 4 partijen, was dit communicatief niet altijd een even gemakkelijke opgave, maar gezien de goede meertaligheid van het team hebben ze dit ook op een uitstekende manier in goede bane geleid. Aanbevelenswaardig!
Geslaagde nieuwjaarsreceptie
De nieuwjaarsreceptie van PMV is voor velen in de investeringswereld hét netwerkmoment van het jaar. Meer dan 800 bankiers, ondernemers, advocaten en financiers kijken elk jaar weer uit naar ons event. Uiteraard moet alles op wieltjes verlopen. Voor de eerste keer deden we een beroep op Sylvester en dat hebben we ons niet beklaagd: het Sylvester-team had het hele event volledig onder controle en wist enkele aspecten van het gebeuren nog te verbeteren.
Snelle reactietijd, flexibele opstelling
Sylvester verzorgde voor ons mee de professionele organisatie van het event ter ere van de lancering van het Leuvens Klimaatcontract, waarop zo'n 400 aanwezigen present tekenden. In deze vlotte samenwerking apprecieerden we bovenal de steeds snelle reactietijd, en hun flexibele opstelling. We kregen bovendien verschillende lovende commentaren van de aanwezigheden omtrent de insteek en organisatie van het event. - Leuven 2030-team
Fijne eerste samenwerking!
Zeer tevreden over de creativiteit en de flexibiliteit waarbij Femke en Brecht ons event tot een goed einde brachten! Altijd met de glimlach :-)
Een knaller van een event! Top organisatie door het team van Sylvester!
Enkel superlatieven over het event dus alle krediet voor het team van Sylvester: open en correcte communicatie, transparante boekhouding, creatieve ideeën, video's met een grote portie humor, een vlotte pen, ... we waren in goeie handen voor de organisatie van ons 50-jarig jubileum. Ze hebben een knaller van een event neergezet en ons 'ontzorgd' van begin tot eind. Dankjewel!
Geweldige ervaring met Sylvester
Vorige week hebben wij het genoegen gehad om samen te werken met Sylvester Events voor ons bedrijfsevent voor Murprotec. We willen graag onze oprechte waardering uiten voor het uitstekende werk dat het team heeft geleverd. Het evenement verliep absoluut vlekkeloos, en alles wat wij vroegen werd zonder problemen direct uitgevoerd. Vanaf het allereerste contact met Sylvester hadden we het gevoel dat we in goede handen waren. Ze begrepen direct onze wensen en behoeften, en hebben deze op een professionele en efficiënte manier vertaald naar een fantastisch event.
Een speciaal woord van dank gaat uit naar Wouter en Rani van Sylvester, die ons gedurende het hele proces hebben bijgestaan. Hun deskundigheid en toewijding waren merkbaar in elke fase van de planning en uitvoering. Ze waren altijd beschikbaar om onze vragen te beantwoorden en reageerden snel op eventuele wijzigingen of aanpassingen die we gaandeweg wilden maken.
Naast de vlekkeloze uitvoering was onze waardering vooral groot voor de creativiteit en oog voor detail die Sylvester heeft getoond. Ze wisten precies hoe ze de sfeer en boodschap van ons bedrijf konden vertalen naar het evenement. Van de decoratie tot het entertainment, alles was perfect afgestemd op onze bedrijfscultuur en het thema van de dag.
Als bedrijf bevelen we Sylvester Events ten zeerste aan. Ze hebben bewezen dat ze een betrouwbare partner zijn die uitblinkt in professionaliteit, creativiteit en klantgerichtheid. Dankzij hun inspanningen hebben we een onvergetelijk bedrijfsevent gehad waar alle medewerkers van Murprotec nog lang zullen over praten.
Sylvester is top!
Als je bij Sylvester komt aankloppen voor je project(en); dan weet je gewoon dat het perfect gaat zijn. Van eerste vage briefing tot realisatie; Sylvester denkt mee, is origineel en doet alles kloppen tot in de kleinste details. Bovendien zijn het één voor één fantastische mensen die perfect aanvoelen hoe de vork in de steel zit.
Ik kan hier nog even doorgaan: flexibel, integer, loyaal, kwaliteitgericht, sympathiek, empathisch,... kortom, wie voor Sylvester kiest, kan er van op aan dat er iets fantastisch geleverd zal worden.
Top team
Professionele aanpak, elke keer opnieuw. En super fijne mensen om mee samen te werken.
Geen uitdaging is te klein
Allen fijne mensen om samen mee te werken die geen uitdaging uit de weg gaan. Hoe lastiger de vraag, hoe enthousiaster ze zijn om het te organiseren. Fijne mensen om mee samen te werken, ze denken mee en zorgen voor de kleinste details; die maken het verschil.
Activiteiten Sylvester
- Activiteitsregio's:
- Antwerpen | Vlaams-Brabant [+Brussel] | Oost-Vlaanderen | West-Vlaanderen | Limburg | Henegouwen | Luik | Luxemburg | Namen | Waals-Brabant [+Bruxelles] | Belgium
- Activiteiten:
- Teambuilding en bedrijfsuitjes | Evenementenbureaus | Productlanceringen | Organisatie congressen en seminaries | Concertorganisatie
- Trefwoorden:
- feest organiseren | productlancering | congresbureau | organisatie evenementen | bedrijfsevenement organisatie | teambuilding activiteiten | organisatie feest | seminarie | productlanceringen | teambuilding | concert organiseren | evenementen organiseren | evenementen organisatie | publieksevents | bedrijfsevenement organiseren | evenement organisatie | teambuilding activiteit | evenement | congres organisatie | bedrijfsuitjes | bedrijfsfeest organisatie | eventbureau | organisatie bedrijfsfeesten | bedrijfsuitje | zakelijke events | organisatie bedrijfsevenementen | marketing event | events | organisatie seminaries | organisatie evenement | bedrijfsfeesten organiseren | personeelsevenement | feest organisatie | evenementenbureau | personeelsfeest | congresorganisatie | bedrijfsevenementen organiseren | evenement organiseren | feesten organiseren | organisatie feesten | publieksevenement | concertorganisatie | congres organiseren | feesten organisatie | hr event | bedrijfsevenementen organisatie | congres | evnementenorganisatie | bedrijfsfeest organiseren | organisatiebureau | events organiseren | seminar | organisatie congressen | audiovisueel | bedrijfsfeesten organisatie | publieksevenementen | concerten organiseren | incentives | corporate event | evenementencel | organisatie congres | vip-events | klantenevent | spektakel | happening | incentive | public event | hospitality | vlaanderen | videoproducties | congressen organiseren | feesten | launch | feest | kids awards | b2c | vic de wachter | sinterklaas | productiehuis | audiovisuele sector | b2b event | lancering | team | axel daeseleire | b2b | intrede sint | seminaries organiseren | format | personeelshappenings | seminarie organiseren | producties vrt | kinderen van dewindt | tv | concert organisatie | producties vt4 | congressen organisatie | concerten organisatie | ibs | conceptbedenker | seminaries organisatie | wespelaar | rederijkers | seminarie organisatie | televisie | commercieel | tv programma | castar | organisatie concert | producties vtm | organisatie concerten | producties sporza | programmamaker | haacht | viering | international broadcasting services
Nieuws
Sylvester ontwerpt zelf virtuele eventvenue 'Meeple'
Sylvester staat sterk in herdenkingsevents
Sylvester bewijst meerwaarde van video voor events
Events die blijven nazinderen? Sylvester doet het met creativiteit!
In slaap gevallen tijdens een management off-site?
Beste eventbedrijven 2017 volgens... jullie
Ruim 33.000 bezoekers zagen tijdens het FTI Slotfestival van 23 en 24 maart het Antwerps Sportpaleis en de Lotto Arena omgetoverd worden tot een waar belevingspaleis. Jong en oud genoten van een overvloed aan content, animatie en boeiende talks rond de kracht van Vlaamse Innovatie en Technologie.
Onder leiding van FTI-festivaldirecteur Dries Mahieu en curator Bruno Schaubroek vormde het slotfestival de kroon op 10 ...
Op zaterdag 6 januari 2024 werd Mechelen het bruisende hart van Europa dankzij “Zie ons doen”, het spectaculaire openingsfeest van het EU-voorzitterschap. Voor deze speciale gelegenheid transformeerde productiehuis Sylvester de Mechelse binnenstad tot een wervelend cultureel epicentrum, een symbool van Vlaamse innovatie, diversiteit, en Europese eenheid.
Het evenement, dat gratis toegankelijk was voor het publiek, begon met een namiddag vol culturele, ...
Het Vlaams-Brabantse productiehuis Sylvester, bekend om zijn innovatieve aanpak in tv, video en events, heeft drie decennia van succes gevierd met een uniek hybride event. De viering, gehouden op 30 november en 1 december, weerspiegelde de kernwaarden van Sylvester: inspiratie, creativiteit en verbinding.
Doel van dit tweedaags event: partners en klanten fysiek en in informele sfeer ontmoeten en inspireren. In het ...
Voor de vierde keer op rij is het eventbureau Sylvester mee geselecteerd als contractpartij voor de ‘Raamovereenkomst fysieke en hybride evenementen’ van de Vlaamse overheid. Het haalde daarbij de eerste plaats van de vier deelnemers en dat brengt heel wat overheidsevents onder de bekwame Sylvester-vleugels.
Dat ze opnieuw gekozen zijn als vast eventbureau, zien ze als een bevestiging van de jarenlange nauwe samenwerking ...
In Houston weten ze het als de beste : voor een geslaagde lancering heb je een topteam nodig. Zeker als het over pionierswerk gaat zoals de officiële lancering van athumi, het Vlaams datanutsbedrijf dat er moet voor zorgen dat de gegevens van burgers beter beschermd zijn en onze privacy toeneemt dankzij de datakluis. Vlaanderen is de eerste overheid wereldwijd die de ...
Op de jaarlijkse land- en tuinbouwbeurs Agriflanders bouwde eventbureau Sylvester een imposante stand voor Arvesta, de grootste Belgische speler in de land- en tuinbouwsector. Sylvester realiseerde zo de grootste stand op de grootste agrarische vakbeurs van Vlaanderen.
Wie tussen 12 en 15 januari een bezoekje bracht aan Agriflanders in het Gentse Flanders Expo, kon moeilijk naast de grote stand van Arvesta ...
Snel, betrouwbaar en sympathiek!
Bednet bestaat in 2024 20 jaar en dat wouden we vieren. Sylvester hielp ons om een event op poten te zetten in het Vlaams Parlement. Vanaf de start van de samenwerking deden ze veel moeite om erg iets mooi van te maken dat paste binnen ons budget en het idee dat we voor ogen hadden. Ook gaven ze duidelijk de deadlines aan en wat we van de dag konden verwachten. Stijgingen (of dalingen) in prijs werden op voorhand afgetoetst. Ook de dag zelf hadden Jason en Lieselotte alles onder controle en namen taken op om ons te ontzorgen. We kregen van de aanwezigen veel complimenten over het event. Een aanrader om mee samen te werken!