Personeelsevenement Organiseren
Op zoek naar 'personeelsevenement organiseren'? In onze database vind je alle leveranciers die personeelsevenement organiseren aanbieden in Nederland. Lees de talrijke reviews van de beste 'personeelsevenement organiseren'-bedrijven. Laat je inspireren en ontdek de leverancier die jou gaat ondersteunen bij de organisatie van jouw top evenement of onvergetelijk feest!
Voeg jouw bedrijf toe aan deze lijst en bereik in één klap duizenden opdrachtgevers en organisatoren van evenementen. Dat kan zelfs gratis!
The Iconic Group
Met een hart voor gastvrijheid en de vreugde van het samen vieren, hebben we ons gespecialiseerd in het leveren van zowel volledige evenementenorganisatie als het verstrekken van kwalitatief personeel voor uw bestaande evenementen.
Hands 4 Events bvba
Hands 4 Events levert professionele stagehands, stewards, ticketcontroleurs, parkeerbegeleiders en hospitality medewerkers.
Avonturenpark Hellendoorn
Uw feest in Avonturenpark Hellendoorn! Of had u een avontuurlijk presentje voor uw personeel en/of zakenrelatie in gedachten? Ons is niets te gek!
Hostess4you
Hostess4you is een hostessservice waarbij de inzet van hostessen tijdens beurzen en evenementen van toepassing is. Hostess4you heeft een kantoor in Nederland en in Duitsland. Hostess4you werkt met ervaren mensen waarbij fotos voor het maken van een select
Promotiebureau Juice Promotions
Het promotiebureau voor opvallende promotieacties!
Events in Business
Hilversum Events is hét evenementenbureau van Hilversum en omstreken. Vanuit het Media Park organiseert en coördineert Hilversum Events al uw zakelijke en vermakelijke evenementen en biedt tal van verrassende arrangementen aan.
Promotion Partners
Promotion Partners is dé personele dienstverlener voor (sales)promoties en events sinds 1978. Wij bieden ervaren en getraind verkooppersoneel op flexibele basis in de branches mode, cosmetica en retail.
Tophostess
Op iedere beurs, congres, en ander evenement is een professionele hostess een waardevolle toevoeging aan de uitstraling van uw bedrijf en de boodschap die u wilt overbrengen. Tophostess beschikt over een snel groeiend netwerk professionele hostesses.
Holland Hostess Service
Holland Hostess service is een professionele en complete dienstverlener op het gebied van hospitality. Wij zijn gespecialiseerd in hoogwaardige ondersteuning bij evenementen, beurzen en congressen en werken uitsluitend met ervaren gastvrouwen.
artlogic bv
artlogic BV levert stagehands & evenementenpersoneel voor uw event of productie! Inzetbaar voor de op- en afbouw van licht, geluid, video- en podiumtechniek. U profiteert van onze heldere werkwijze, persoonlijke benadering en uitgebreide europese netwerk.
Spirit Hosting & Promotions
Spirit Hosting & Promotions staat voor kwaliteit en aandacht. - Hostesses & Hosts - Promotie personeel - Receptionistes
Salto Marketing Industries
Salto Marketing Industries BeNeLux is een field activation en marketing agentschap.
Unity Event Crew
Unity Event Crew is een bedrijf welke crew levert aan evenementen. Crew welke inzetbaar zijn op de diverse facetten binnen de op en afbouw van een evenement.
De Afrika Centrale
De Afrika Centrale verzorgt workshops en optredens West Afrikaanse dans en percussie en creatieve workshops in Afrikaanse stijl. Workshop Afrikaanse dans met opzwepende live percussie; Workshop Afrikaanse patronen schilderen op een mok of een sjaal,...
Kronenburg Promotie & Begeleiding
Al ruim 18 jaar verzorgt Kronenburg Promotie & Begeleiding de gehele organisatie en afhandeling van het inzetten van medewerk(st)ers op het gebied van Hospitality & Sales Support. 1.250 medewerk(st)ers staan voor u klaar!
Tentoo
Payrolling voor opdrachtgevers en freelancers, zzp diensten (administratie en/of voorfinanciering), verzekeringen en salarisadministratie.
Promotess Hosts & Hostesses B.V.
Tientallen jaren ervaring op het gebied van hostess werkzaamheden in binnen- en buitenland, sinds 2003 gebundeld in één bureau: Promotess. Wij kunnen u van dienst zijn met de inzet van professionele dames of heren tijdens uw congres, beurs, ...
BrandXtension B.V.
brandXtension brengt mensen actief aan tot beweging en laat mensen actief met het merk bezig zijn. brandXtension denkt mee met een praktische vertaalslag. brandXtension organiseert ontmoetingen en interactie voor merken, bedrijven en mensen.
db-events
Samen met de opdrachtgever kijkt db-events naar de mogelijkheden, niet naar de onmogelijkheden. Wat nog nooit is gedaan is daarmee nog niet onmogelijk. Vernieuwend zijn betekent onderscheiden. En laat dat nu net zijn wat we allemaal willen: Onderscheiden,
L-Group
L-Group is de perfecte partner in entertainment. Mooie goed opgeleide danseressen, modellen en hostesses staan garant voor succes op uw evenement. Wij denken graag mee met een passende creatieve styling voor uw evenement, beurs of congres.
Elockers / Entropt
Entropt biedt evenementen organisaties de mogelijkheid om volledige entree uit te besteden. Door uit besteden van de entree heeft men minder hoofdzaken voor en tijdens het evenement.
SAT Security Assistant Team bvba
Security First bv
Landelijk actieve specialist binnen de beveiligingsbranche. Ons team bestaat uit mensen met jarenlange ervaring binnen de beveiliging. Of het nu gaat om crowd management, evenementenbeveiliging, gastenontvangst, persoonsbeveiliging, consultancy en lokatie
Wij zijn te huur
Freelance professionals.
Monsterscore
Monsterscore is een ervaren field marketing agentschap dat gespecialiseerd is in de uitvoering van verschillende sampling campagnes, brand activation, instore activaties, promoteams en hostessen. Wij hebben de geknipte mensen voor al uw events!
Increso, event industry solutions
Increso levert professionele diensten aan de congres & meeting industrie. Voor steden en congrescentra hebben wij ons gespecialiseerd in sales vertegenwoordiging binnen Europa.
Meer resultaten wereldwijd
Sylvester
Verhalen vertellen. Dat is wat we bij Sylvester doen. We combineren twee kernactiviteiten: televisie en filmpjes enerzijds, events anderzijds.
MaisonRouge
MaisonRouge is een people agency dat hardwerkende en opgeleide jongeren voorziet op catering- en eventopdrachten.
Challenge MC
Een professioneel onthaal op uw evenement, beurs, congres of seminarie? Onze hostesses en hosts staan klaar om uw bezoeker te ontvangen zoals u dat mag verwachten.
The Frontline Company
The Frontline Company is sinds jaar en dag een stevige referentie in het evenementenlandschap. Als uw promo/standpersoneel voor u echt belangrijk is, dan is er maar één adres ...
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.6/10. Gebaseerd op 172 reviews over bedrijven in de categorie 'personeelsevenement organiseren'.
The Frontline Company
Perfecte service, professionele gastvrouwen van hoge kwaliteit
De hostesses op de GSE EXPO in Lissabon waren uitzonderlijk. Hun professionaliteit, uitstekende taalvaardigheden en warme gastvrijheid zorgden voor een soepele en plezierige ervaring. Ze hebben het evenement echt naar een hoger niveau getild en een geweldige indruk achtergelaten op ons team en bezoekers. Een echte aanrader!
Sylvester
Snel, betrouwbaar en sympathiek!
Bednet bestaat in 2024 20 jaar en dat wouden we vieren. Sylvester hielp ons om een event op poten te zetten in het Vlaams Parlement. Vanaf de start van de samenwerking deden ze veel moeite om erg iets mooi van te maken dat paste binnen ons budget en het idee dat we voor ogen hadden. Ook gaven ze duidelijk de deadlines aan en wat we van de dag konden verwachten. Stijgingen (of dalingen) in prijs werden op voorhand afgetoetst. Ook de dag zelf hadden Jason en Lieselotte alles onder controle en namen taken op om ons te ontzorgen. We kregen van de aanwezigen veel complimenten over het event. Een aanrader om mee samen te werken!
The Frontline Company
Good job
We willen graag onze dankbaarheid uitspreken voor de fantastische hostessen die aanwezig waren op onze beurs. Hun professionaliteit en enthousiasme hebben een groot verschil gemaakt.
De hostessen waren niet alleen vriendelijk en benaderbaar, maar ook goed geïnformeerd over onze producten en diensten. Ze verwelkomden bezoekers met een glimlach en zorgden ervoor dat iedereen zich op zijn gemak voelde. Hun hulp bij het beantwoorden van vragen en het bieden van ondersteuning was van onschatbare waarde.
Daarnaast waren ze zeer proactief in het aantrekken van bezoekers naar onze stand, wat resulteerde in een aanzienlijke toename van het aantal geïnteresseerden. We hebben vele positieve reacties ontvangen van bezoekers over hun inzet en charme.
Kortom, deze hostessen hebben bijgedragen aan een succesvolle beurs en we zouden ze zonder aarzeling opnieuw inschakelen. Bedankt voor jullie geweldige werk!
Sylvester
Circular State of the Union
We werkten al eerder naar tevredenheid samen met Sylvester. Ook voor ons community event Circular State of the Union 2024 deden we een beroep op hen. Hun professionaliteit, ruime ervaring en proactieve houding, zorgen voor gemoedsrust bij de organisatie van grote events. Zowel in de voorbereiding als tijdens het event zelf zijn ze een betrouwbare partner. Daarnaast appreciëren we ook hun vlotte en heldere communicatie.
Personeelsevenement Organiseren
Op zoek naar 'personeelsevenement organiseren' voor zakelijke of privé-evenementen? Dan ben je aan het juiste adres. Op deze pagina vind je maar liefst 39 eventbedrijven om je hierbij te helpen. Deze betrouwbare eventleveranciers ondersteunen je graag bij de zorgeloze organisatie van jouw evenement, trouwfeest, bruiloft, feest of bedrijfsfeest in Nederland.
Personeelsevenement organiseren: alles op één pagina
Wij hebben alle bedrijven voor personeelsevenement organiseren op een pagina geplaatst zodat je moeiteloos kunt selecteren. Ontdek onze partners en contacteer hen via de contactgegevens voor meer informatie. En om het je nog gemakkelijker te maken, kun je zelfs filteren op land en provincie. Handig, tock?
Voor zaken als personeelsevenement organiseren, evenementen personeel, personeelsevenement, personeelsevent, personeelsevents, personeelsevenementen, events personeel, event personeel, personeel event, ... hoef je voor de beste kwaliteit dus echt niet verder te zoeken. Ook voor andere event-gerelateerde services ben je bij eventplanner.nl aan het juiste adres. Check snel de beschikbaarheid, vraag offertes of prijzen aan en boek/bestel meteen online. Wij maken jouw zoektocht graag gemakkelijk, zodat jij en je gasten binnenkort kunnen genieten van een onvergetelijk feest of evenement!
Eventbedrijf aanmelden
Voeg zelf gratis een bedrijf toe aan dit platform. Zo bereik je in één klap duizenden potentiële klanten die op zoek zijn naar personeelsevenement organiseren. Je vergroot dus niet alleen de bekendheid van je bedrijf, je inspireert ook onze bezoekers en je scoort leads.
Artikels
Educatieve app scoort op personeelsevent Amlin Europe
De Europese afdeling van Amlin wilde voor zijn jaarlijkse personeelsevent wel eens wat anders. Iets leukers en creatievers dan de traditionele CEO-speech, gevolgd door workshops en trainingssessies.
WKR update: Soepelere regeling voor personeelsfeesten op locatie
Sinds 1 januari 2015 is de WKR in Nederland van kracht. Deze regeling had als gevolg dat personeelsfeesten die je in je eigen bedrijf organiseert, fiscaal gunstiger worden behandeld dan op externe locaties. Nu komt daar dus verandering in.
Een check-in app, niet alleen voor grote events
Of het nu gaat om een concert, conferentie, personeelsevenement of festival, het belang van goed eventmanagement kan niet worden onderschat. Eén van de meest kritieke aspecten van evenementenbeheer is ...
30 jaar BBQ-ervaring voor jouw evenement
Op zoek naar een origineel personeels- of klantenevent? Dan is een initiatie, een razendsnelle race of zelfs een grand prix bij Inkart met een sublieme BBQ als afsluiter misschien een goed idee.
Een zee van evenementiële mogelijkheden tijdens Het vlot in Mu.ZEE
Het is bijna D-day! Op 20 oktober opent in Mu.ZEE in Oostende de tentoonstelling Het vlot.
Events die blijven nazinderen? Sylvester doet het met creativiteit!
Waarom zou je genoegen nemen met het zoveelste voorspelbare event voor je bedrijf? Zo’n tja-daar-kunnen-we-niet-omheen-even-praatje-maken-hapje-scoren-en-weer-naar-huis-gebeuren?
Gloednieuwe evenementenlocatie in Antwerpen
Easyfairs Belgium is een paradepaardje rijker. De nieuwbouw evenementenlocatie Avenue opent midden december 2019 op de site van Antwerp Expo.
Inkart viert zijn 25ste verjaardag en dat zal geweten zijn!
Inkart viert op 29 april 2019 zijn 25ste verjaardag. Het bekende kartingcenter langs de A12 in Puurs blijft immens populair.
Zijn jouw events een award waardig?
Als je je eigen evenement zou beoordelen, hoeveel punten zou je dan toekennen aan creativiteit & innovativiteit, executie, effectiviteit en communicatiestrategie?
Marketeers geloven massaal in groei van 'live communication'
Een onderzoek in opdracht van The Oval Office bij 1500 marketeers geeft aan dat het geloof in 'live communication sterk in de lift zit.