Educatieve app scoort op personeelsevent Amlin Europe

Educatieve app scoort op personeelsevent Amlin Europe

De Europese afdeling van Amlin, een internationationale verzekeraar voor kleine en middelgrote bedrijven, wilde voor zijn jaarlijkse personeelsevent wel eens wat anders. Iets leukers en creatievers dan de traditionele CEO-speech, gevolgd door workshops en trainingssessies. Verschillende eventbureaus dienden voorstellen in. Dazzle Events won de pitch met zijn originele en educatieve app. 

 

De klant was onder de indruk van het Dazzle-concept en legde meteen de volledige communicatie in handen van het bureau uit Erpe-Mere. Thijs Bekaert van Dazzle Events: "Via onze interactieve applicatie maakten we beetje bij beetje het programma bekend. Voor het event konden de deelnemers zich registreren via de app en contact opnemen met de sprekers. Ook tijdens en na het event maakten we gretig gebruik van de applicatie. Teams van 6 personen speelden er een business game op. Ze moeten een zo goed mogelijk contract afsluiten en die gegevens via de app doorgeven. Zo konden we na afloop de business game evalueren." Een mooi voorbeeld van technologie als middel om de deelnemers iets bij te leren. In dit geval via polls en wordles.

 

Dazzle Events werkte niet alleen met technologie. Het bureau schakelde ook Harry van Hest in. Harry was moderator van dienst en professioneel presentator. Met zijn concept van de Klanten Wegjaag Club scoort hij hoge ogen. Wat is de beste manier om je klanten weg te jagen? Daar mochten de medewerkers van Amlin ook eens goed over nadenken. Om daarna te vernemen wat ze best doen om hun klanten bij te houden. Ludiek, speels, confronterend én informatief!  

 

 

De 450 Amlin-deelnemers uit Frankrijk, België en Nederland in het ALM in Antwerpen waren vol lof. Senior Advisor Communications bij Amlin Europe, Robert Ter Hart, blikt tevreden terug: "In onze pitch hadden we 3 bureaus uitgenodigd. Dazzle Events liet tijdens het gesprek een zeer betrouwbare indruk na, zonder hoog van de toren te blazen. Aan de offerte die ze toen indienden, is achteraf ook niets toegevoegd. We wisten op financieel vlak dus al van in het begin waar we aan toe waren. Ook op de organisatie en de communicatie voor, tijdens en na het event heb ik niets aan te merken. De dag verliep vlekkeloos. Dazzle Events gaf ons het gevoel dat wij de enige klant waren voor wie ze die dag werkten, terwijl dat eigenlijk niet zo was. Ze waren altijd bereikbaar en hadden alles goed onder controle. Wat mij betreft mag dit bureau in de toekomst nog voor ons werken."

www.dazzle-events.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties