Zijn jouw events een award waardig?

Zijn jouw events een award waardig?

Als je je eigen evenement zou beoordelen, hoeveel punten zou je dan toekennen aan creativiteit & innovativiteit, executie, effectiviteit en communicatiestrategie?

 

Het zijn de pijlers waarmee een internationale vakjury ieder jaar de inzendingen van de European Best Event Awards (EuBea) beoordeelt. Het is leerzaam en uitdagend om je events in te dienen voor een vak prijs.

 

Obsession Evenementen & Communicatie heeft op 13 oktober drie EuBea-awards in de wacht gesleept. De organisatie van het omvangrijke EU-voorzitterschap met 18 unieke evenementen voor het ministerie van VWS won zilver respectievelijk brons in de categorieën Meeting Design en Best Conference. Het onorthodoxe theaterstuk over de implementatie van nieuwe wetgeving die rechtdoet aan slachtoffers voor het ministerie van Veiligheid en Justitie kreeg ook brons in de categorie Social Service Event.

 

 

Joint effort

EuBea is dé prijs in de event-industrie die creativiteit, innovatie en kwaliteit erkent. "Dat drie nominaties van de in totaal 276 inzendingen een prijs hebben gekregen, is een groot compliment. Met daarbij het inzicht dat een geslaagd event echt een joint effort is. Van het team, de toeleveranciers en de klanten. Want zonder hun opdracht en vaak ook durf en lef, is er helemaal geen event", vertelt Neelte Straates van Obsession. "Wat ook opviel tijdens award-gala, waar je toch de crème de la crème van de Europese event business voorbij ziet komen, is de niet meer uit te vlakken rol van technologie en social media. Het succes van een event lees je af aan de sociale impact en het bereik ervan."

 

 

Ontmoetingen met impact

Obsession werkt op het snijvlak van evenementen én communicatie en ziet het als uitdaging om de inhoud van de opdrachtgever te vertalen naar de juiste vorm. Of dat nu een groot internationaal congres is voor het EU-voorzitterschap, een productintroductie van Peugeot of een personeelsevenement voor Tommy Hilfiger. De ontmoeting tussen mensen staat altijd centraal. Communicatie is daarin een onmisbare schakel, omdat communicatie een evenement versterkt en, andersom, een evenement ook een belangrijke rol speelt in de marketing en communicatie van een organisatie.

www.obsession.nl
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties