Boek je meeting of teambuilding in Oostende en Meet in Oostende trakteert op garnaalkroketten!

Boek je meeting of teambuilding in Oostende en Meet in Oostende trakteert op garnaalkroketten!

Meet in Oostende, het officiële congresbureau van Toerisme Oostende, pakt uit met een geweldige actie: bij het boeken van een teambuilding of meeting met overnachting, wordt het ganse team getrakteerd op garnaalkroketten!

 

Oostende, ook wel de hoofdstad van de garnaalkroket, doet haar naam dit najaar opnieuw alle eer aan. Op 13, 14, 15 en 16 oktober geniet je tijdens het Garnaalkrokettenfestival van heerlijke ambachtelijke garnaalkroketten. Het festival wordt vrijdag op gang getrapt met de Nacht van de Garnaalkroket en er is voor het eerst een extra festivaldag op maandag. Met meer dan 6.500 verkochte tickets is het festival volledig uitverkocht en wordt het weer uitkijken naar een topevenement.

 

En er is meer. Want ook het congresbureau, Meet in Oostende, zet de garnaalkroket extra in de verf met een leuke actie voor bedrijven. Wie een teambuilding of meeting in Oostende boekt met overnachting, wordt met het ganse team getrakteerd op garnaalkroketten. Smakelijk! De actie is geldig voor aanvragen die bij Meet in Oostende geplaatst worden in september, oktober of november voor een minimum van 20 personen. De datum van de effectieve activiteit mag ook zeker na deze datum vallen.

 

Het team van Meet in Oostende inspireert je graag met de beste restaurants, de mooiste hotels en de tofste activiteiten. "Doe je aanvraag dus zeker nog voor 1 december en dan verwelkomen we je heel graag in onze Stad aan Zee. De garnaalkroketten zijn op onze kosten!", aldus Thomas De Meyer.

www.meetinoostende.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties