Evenementen voor zakenrelaties worden soberder

Evenementen voor zakenrelaties worden soberder

In de wereld van bedrijfsevenementen maken glamour en luxe door de recessie plaats voor soberheid.

 

Bedrijven gaan op zoek naar evenementen die enerzijds minder kosten en anderzijds niet de indruk geven dat er geld verspild wordt. In de plaats van dure tickets voor topevenementen, kiezen bedrijven nu eerder voor kleinere intiemere activiteiten zoals bijvoorbeeld een kookworkshop. Korte uitstapjes met partners en kinderen worden ook populairder.

Tevens krijgen evenementen met een bewezen en goed te meten ROI de absolute voorkeur. Evenementen moeten behalve entertainment ook een educatief of trainingselement bieden.

Bron: express.be, Marketing Week

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties