Publi-Air, producent van opblaasbare custom made reclameproducten, breidt opnieuw uit: op 1 augustus is Publi-Air België officieel van start gegaan.
De Belgische markt werd voorheen vanuit Nederland benaderd, maar met de eigen Belgische vestiging kan deze nu nog beter worden bediend. Met de start van dit kantoor komt Publi-Air weer een stap dichterbij de ambitie om de grootste internationale specialist op het gebied van promotional & inflatable solutions te worden. Inmiddels zijn er naast het Nederlandse hoofdkantoor vestigingen in de VS, Canada, Spanje, Duitsland en nu ook België.
Professionals
De nieuwe vestiging in Antwerpen wordt geleid door een ervaren team waarvan Pieter de Peuter (30) de drijvende kracht is. Jits van Lexmond, commercieel directeur van de Publi-Air Holding, is blij met de ervaren partner: "Pieter heeft al ruim 10 jaar ervaring in de evenementenbranche en is ook al zo lang actief in de wereld van inflatables. Hij kent als geen ander de behoefte van de Belgische markt ten aanzien van dit reclamemedium en heeft een groot netwerk. We verwachten daarom in België een versnelde groei te kunnen realiseren. Aan de andere kant kan Pieter met onze samenwerking zijn huidige klanten nog meer bieden."
Betrouwbare partner
Pieter en zijn team kijken uit naar de samenwerking met Publi-Air. Pieter: "We willen graag verder groeien in België en Publi-Air is daarvoor de juiste partner. We zijn niet op zoek naar de laagste prijs maar naar kwaliteit en service. Publi-Air is daarnaast een betrouwbare partij. Nu de samenwerking is gestart, gaan wij er vol tegenaan! We streven ernaar om Publi-Air snel een bekende naam te laten worden in België. We zijn een jong team en onze kracht ligt in onze kleinschaligheid; we bieden persoonlijke service en flexibiliteit." Publi-Air België levert niet alleen inflatables maar verzorgt, net als het Nederlandse hoofdkantoor, ook de inzetten en de opslag.
Publi-Air, 40 jaar specialist
Publi-Air is al 40 jaar specialist in opblaasbare reclame op maat, zoals kleine opblaasbare premiums, giant inflatables tot wel dertig meter hoog, tenten en polyesterproducten. De toepassingen zijn even divers. Opblaasbare reclame wordt onder andere ingezet voor indoor en outdoor promotionele acties, festivals, evenementen en beurzen. Publi-Air heeft klanten wereldwijd, onder wie veel grote merken en reclamebureaus. De inzetbaarheid en flexibiliteit van opblaasbare reclame is enorm: inflatables zijn zeer kostenefficiënt, het transport is goedkoop en de set-up zeer eenvoudig.