JADA gaat topjaar tegemoet

JADA gaat topjaar tegemoet

"Ja Da is absoluut waar, en los van de reeds bevestigde events weten we dat er nog een aantal eindejaarsfeesten laattijdig in gang zullen worden gezet, want meer en meer bedrijven wachten af", aldus Danny Kayser van JADA events.

 

"We zijn er echter helemaal op voorbereid, dus laat ze maar komen - die last-minutes: of het nu een Sinterklaas- of een personeelsfeest is, een klantenreceptie of een opendeur, een kickoff of een beursstandinvulling, ... JADA werkt vrijblijvend een voorstel voor jullie uit."

 

"Maar ook 2013 ziet er al veelbelovend uit voor JADA events. Onze klanten van het eerste uur zijn 5 jaar verder, dus toe aan een volgend jubileum. Het is dan ook heel fijn te merken dat ze zonder twijfel contact opnemen met ons voor het volledige evenement, vaak ook met de communicatie ervan", vervolgt Jan de Wieuw.

 

"De combinatie van creatieve concepten, klantvriendelijke opvolging en meedenken met de soms lagere budgetten, maakt dat onze Happy Clients met veel plezier hun volgende opdracht volledig aan het JADA team toevertrouwen. En dat geeft ons dan weer veel energie om die events tot een succes te maken."

 

Ondertussen bestaat het JADA team uit 4 vaste medewerkers, regelmatig aangevuld met ervaren freelancers, stagiaires en jobstudenten. "Stilaan denken we dan ook aan uitbreiding van ons sterk team met een vijfde vaste JADA medewerker. Binnenkort zetten we de krijtlijnen uit voor het profiel van de nieuwe collega", zo weet Danny enthousiast te vertellen. "Zijn of haar bureau staat al te wachten in ons onlangs herschikte kantoor op het Antwerpse Zuid."

www.jada-events.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties