Nieuwe gezichten bij Maastricht Convention Bureau

Nieuwe gezichten bij Maastricht Convention Bureau

Twee nieuwe gezichten bij het Maastricht Convention Bureau. Jan Kees Dunning, CEO van de Maastricht Health Campus, is toegetreden tot het bestuur. Judith Nijssen is de nieuwe Sales Manager Meetings & Incentives.

 

Het Maastricht Convention Bureau is blij met deze nieuwe ontwikkelingen. Directeur Marcel Knols: "Maastricht & regio heeft veel te bieden als congresbestemming. De Maastricht Health Campus zorgt voor enorm veel nieuwe kansen voor Maastricht als bestemming voor wetenschappelijke bijeenkomsten. We werken dan ook nauw samen met partijen als MECC Maastricht, de gemeente Maastricht en Maastricht University, om ervoor te zorgen dat er nóg meer wetenschappelijke bijeenkomsten en congressen naar Maastricht & regio komen en zelfs hier ontwikkeld worden. Door de toetreding van Jan Kees Dunning tot het bestuur, wordt het belang van die samenwerking benadrukt en wordt deze nog intenser."

 

Het bestuur van het Maastricht Convention Bureau wordt gevormd door Rob Stevens (directeur L1; onafhankelijk voorzitter), Frans Willem Cox (directeur Hotel Van der Valk Maastricht; namens de hotels in Maastricht & regio), Susanne Pauwels (directeur en eigenaar Pauwels Congress Organisers; namens de overige dienstverleners) Rob van de Wiel (directeur MECC Maastricht; namens MECC Maastricht) en nu dus Jan Kees Dunning (namens VVV Maastricht).

 

Een ander nieuw gezicht bij het Maastricht Convention Bureau is dat van Judith Nijssen. Zij is de nieuwe Sales Manager Meetings & Incentives. Helemaal nieuw is Judith niet: zij heeft de functie al eerder enkele maanden bekleed tijdens de vervanging van een zwangerschap.

 

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Beste event software & tools voor het organiseren van evenementen: jouw ultieme gids

Beste event software & tools voor het organiseren van evenementen: jouw ultieme gids

Productlancering onder de Spaanse zon

Productlancering onder de Spaanse zon

14 miljoen deelnemers aan virtueel concert op Fortnite: Wat dit betekent voor de toekomst van events

14 miljoen deelnemers aan virtueel concert op Fortnite: Wat dit betekent voor de toekomst van events

Advertenties