Als jonge ondernemers op vijf jaar tijd een plaats halen in de top 5 van de Belgische event-agencies is niet niks. Vooral als de bedrijven/opdrachtgevers zelf worden bevraagd over hoe tevreden ze zijn over hun samenwerking met JADA events.
"We zijn dan ook super trots dat we gestegen zijn naar de 4e plaats. Een schitterend resultaat, waar we uiteraard elke dag hard, maar ook met veel plezier aan werken", vertelt Jan de Wieuw mede-zaakvoerder van JADA events, naar aanleiding van de recent gepubliceerde resultaten van de jaarlijkse enquête over de eventagencies.
"We zijn inderdaad zeer blij met deze grote sprong voorwaarts, want een tevreden klant is een klant die terugkeert, en door een duurzame samenwerking kan er alleen maar een beter evenement worden neergezet", vult de andere zaakvoerder Danny Kayser aan. "Het aantal opdrachten groeit zo gestaag, want zolang onze klanten van het beginuur graag met ons blijven werken, en we daarbij steeds meer nieuwe klanten kunnen overtuigen van onze kwaliteiten, zetten we het succes uiteraard verder in de positieve richting."
"We blijven echter met beide voeten op de grond, want we willen uiteraard niet dalen in de tevredenheidsenquête door bijvoorbeeld te snel te groeien", voegt Jan nog toe. "Maar we kunnen terecht nu al spreken van een topjaar 2013, ondanks de licht opflakkerende economie en los van de nog te verwachten briefingen. We zijn op vijf jaar tijd gegroeid naar vijf vaste medewerkers en een stevige klantenportefeuille met mooie en leuke projecten. Als het zo doorgaat als nu, zullen we al snel een zesde medewerker moeten aanwerven", lacht Danny.