G4S Event Solutions werft meer vaste medewerkers aan voor hogere kwaliteit en continuïteit

G4S Event Solutions werft meer vaste medewerkers aan voor hogere kwaliteit en continuïteit

G4S Event Solutions is geen onbekende in de evenementensector. En dat heeft het bedrijf niet alleen te danken aan de gerenommeerde 'moeder'.

 

Alain D'Haese, Manager Event Solutions: "We hebben onze strepen vooral verdiend op het vlak van grootschalige evenementen en beurzen. Dat maakt zowat 80% van ons werk uit." En binnen die markt is G4S vooral bekend omwille van de kwaliteit van haar bewakings- en beveiligingspersoneel. "Nogal logisch", zegt Alain, "want we kunnen daarvoor bogen op zeer gespecialiseerde mensen van onze eigen unit maar ook vanuit het moederbedrijf. Stuk voor stuk experts in hun vak. En allemaal in vast dienstverband."

 

En daarmee maakt G4S Event Solutions het verschil. Want vaste medewerkers worden permanent bijgeschoold, gemonitord en gestimuleerd in hun job. "De mensen die wij inzetten voor beveiliging en bewaking op events zijn uiterst gemotiveerd. Ze voeren een job uit. Geen hobby na de uren." 

 

Bestemming kwaliteit

"We zijn trots op wat we met brio en branie verwezenlijkt hebben - en blijven verwezenlijken - om events veilig te laten verlopen. En in 2014 gaan we op hetzelfde elan verder om in de andere takken van onze dienstverlening even goed te scoren."

 

Dat betekent concreet dat voor hospitality, event support en logistiek meer gestreefd wordt naar kwaliteit in plaats van kwantiteit. Zodat G4S Event Solutions niet alleen dé partner is voor mega-evenementen voor het grote publiek, sportmanifestaties en optredens van supersterren. Maar ook voor kleinere, niche-events. Feesten en partijtjes waar de medewerkers écht in de kijker lopen. Waar ze als ambassadeur moeten optreden voor bedrijven en merken. En waar ze moeten bijdragen aan een onvergetelijke belevenis voor de bezoekers.

 

Investeren in mensen

"Hoe we dat gaan doen? Door te investeren in duurzame groei. Door nog meer mensen vast aan te nemen. En door nog selectiever te zijn in onze aanwervingsprocedure."

 

Het team van G4S Event Solutions bestaat uit een vijftiental personeelsleden voor administratie, marketing, coördinatie, planning, klantenservice, enzovoort. Daarnaast heeft de firma een twintigtal vaste evenementmedewerkers. Van hostessen en parking boys tot stage hands en event crew. "Om evenementenbureaus beter te kunnen 'servicen' met kwaliteitspersoneel, werven we in de komende maanden nog 10 extra personen aan. Voor alle diensten in ons portfolio. Zodat onze klanten alleen nog top of the bill krijgen."

 

Goede voornemens realiseren

"Wat klanten van ons mogen verwachten? Om te beginnen een luisterend oor en een groot empathisch vermogen. We denken mee met de klant. Houden rekening met de bedrijfsfilosofie en -strategie", aldus Alain. En dat resulteert in een professionele, betrouwbare en projectmatige aanpak van events. Met mensen die representatief, gastvrij en getalenteerd zijn. En die opnieuw geboekt kunnen worden voor andere events van dezelfde klant. Zo zijn ze al 'ingewerkt' en vertrouwd met het bedrijf van de klant.

 

"We kennen onze sterktes, maar we zijn niet te beroerd om toe te geven waarin we nog beter kunnen zijn. En dat is onze prioriteit voor 2014. De kwaliteit op het vlak van security waarvoor we terecht vermaard zijn, doortrekken naar de andere diensten die we verlenen. Daag ons gerust uit, besluit Alain, want we zijn niet voor een kleintje vervaard!"

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties