Op een vakbeurs staan honderden concullega's te popelen om hun nieuwe producten en/of diensten voor te stellen aan de aanwezige klanten. Zoveel bedrijven met allemaal dezelfde doelgroep... Opvallen is dus de boodschap!
JADA events helpt jou een blijvende indruk achter te laten bij al jouw stakeholders met een creatieve beursstand én een unieke beleving. Zo verzorgden ze de beursstand van voedingsbedrijf Q-food op Horeca Expo 2017. Q-food beschikt over meer dan 40 jaar vakmanschap en ervaring binnen de voedingsindustrie en is een gevestigde waarde voor elke professional binnen grootkeuken, horeca en out-of-home markt. Q-food is niet alleen leveranciers van kwaliteitsvlees aan de betere restaurants, maar ook een ondernemer, strijder én winnaar in zijn sector. "Zo kwamen we tot het concept 'Viking Strong'", vertellen zaakvoerders Jan de Wieuw en Danny Kayser.
"De beursstand werd een levensgrootte drakkar met toog, snackbar, lounge area en ingebouwde vitrines voor de vleespresentatie. Geplaatst voor een wand van 15m lang op 4m hoog met een prachtig beeld van de Noorse fjorden leek de boot echt te varen. En alsof dat niet opvallend genoeg was, trokken de aanwezige Vikings de aandacht van de voorbijgangers met een spectaculair Vikinggevecht. Verder genoten de gasten van heerlijke tapasballetjes en maakte kok Herman heerlijke stukken vlees klaar voor degustatie. Ja Da was - Viking - sterk!"
Ook nood aan een creatief concept voor jouw volgende beursdeelname? Neem dan vrijblijvend contact met JADA events op. Ze helpen ook jou graag verder!