De afgelopen maanden is er bij Halito! achter de schermen hard gewerkt aan het optimaliseren van de website. Een vernieuwde website met een modernere uitstraling en veel nieuwe functionaliteiten.
Een nieuwe website, waarom? Sinds 2013 biedt Halito! met veel enthousiasme ondersteuning bij de organisatie van events. "Ja al vijf jaar! Ook een mijlpaal. In die vijf jaar is er veel veranderd binnen de eventbranche en wij groeien mee. Daar hoort natuurlijk ook een up-to-date website bij. Een plek waar alle praktische informatie over onze event registratie software te lezen is maar vóóral een website die meer biedt."
Customer intimacy, de basis voor alles
"Ervaringen zijn voor ons erg belangrijk, door in gesprek te gaan blijven we op de hoogte van wat er speelt onder onze klanten en in de markt. Elke verandering die we toepassen, is om jou als event professional te ondersteunen en vooruit te helpen. Customer intimacy kunnen wij alleen maar toejuichen. Wat draagt de nieuwe website hieraan bij? Meer ervaringen van klanten, meer kennis én antwoord op al jouw vragen."
Kennis delen is kennis vermenigvuldigen
"Ontdek in de best practices hoe klanten Halito! inzetten voor hun event communicatie. Op de vernieuwde academy pagina delen we samen met onze partners onze kennis en ervaringen op het gebied van events. Lees de blogs voor de nieuwste ontwikkelingen, ontvang tips in de whitepapers en neem deel aan de webinars. Op de support pagina vind je een zoekbalk naar ons kennisplatform, de Halito! Wiki, en lees je alles over de trainingen die wij verzorgen."
"De nieuwe bezoekers op onze website kunnen we voortaan direct helpen dankzij de nieuwe chatfunctie. Zo kunnen we event professionals helpen vinden waarnaar ze op zoek zijn."
Wat vind jij er van?
Halito! is natuurlijk ontzettend benieuwd wat jullie van de nieuwe website vinden! Kijk rond op de verschillende pagina’s en laat hen vooral weten wat jou opvalt. Feedback is immers de beste manier om te leren! "Spreken we jou straks op de chat?", het Halito! Team.