Golfbaan decor van geslaagde 100e KLM Dutch Open.

Golfbaan decor van geslaagde 100e KLM Dutch Open.

De 100e editie van het bekendste golftoernooi van Nederland viel samen met het honderdjarig bestaan van hoofd- en naamsponsor KLM en Losberger De Boer, dat dit jaar 9.000 m2 aan tijdelijke accommodaties plaatste.


Als vaste leverancier van de KLM Dutch Open, bouwde Losberger De Boer de afgelopen weken voor de 34e keer een groot aantal ruimteoplossingen op het terrein van Golfbaan The International bij Schiphol, waaronder ontvangst-, publieks- en cateringruimtes.


Daan Slooter, toernooidirecteur van de KLM Dutch Open, gaf eerder aan met verbazing te kijken naar de hoeveelheid werk die partners en vrijwilligers elk jaar in korte tijd verzetten: "Het is ongelofelijk wat er elk jaar in anderhalve maand tijd wordt op- en afgebouwd voor het KLM Open. In totaal zijn zo’n 1.500 mensen bij het evenement betrokken, waarvan 1.000 vrijwilligers. Het is een gigantische organisatie. Het is een eer om daar deel van uit te maken."


Uiteindelijk was het, na vier dagen golf van hoog niveau, de Spanjaard Sergio Garcia die de jubileumeditie van het toernooi op zijn naam schreef. De Nederlander Wil Besseling verraste met een fraaie top 10-klassering.


"De KLM Dutch Open is elk jaar weer een fantastisch evenement om deel van uit te maken", zegt Marc van Raaij, sr. Accountmanager bij Losberger De Boer. "We zijn er trots op om al decennia een bijdrage te leveren aan dit toernooi van op maat gemaakte tijdelijke ruimteoplossingen te voorzien."

www.deboer.com/nl-be/
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Beste event software & tools voor het organiseren van evenementen: jouw ultieme gids

Beste event software & tools voor het organiseren van evenementen: jouw ultieme gids

Productlancering onder de Spaanse zon

Productlancering onder de Spaanse zon

14 miljoen deelnemers aan virtueel concert op Fortnite: Wat dit betekent voor de toekomst van events

14 miljoen deelnemers aan virtueel concert op Fortnite: Wat dit betekent voor de toekomst van events

Advertenties